حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
از آزادی زندانیان تا پرواز 1399 کبوتر در 22 بهمن

از آزادی زندانیان تا پرواز 1399 کبوتر در 22 بهمن

بدنبال گرامیداشت روز 22 بهمن، 1399 کبوتر به پرواز در میاند و همزمان با آزاد کردن کبوتران، آزادی زندانیان و همچنین توزیع سومین مرحله کمک های مومنانه اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، امسال به دلیل بحران کرونا هیچ گونه تجمع و راهپیمایی در روز 22 بهمن صورت نمی گیرد بلکه مردم با آمدن بر پشت بام ها ندای "الله اکبر" سر دهند.

راهپیمایی برای روز 22 بهمن به سه شیوه انجام خواهد گرفت و با ثبت نام در سامانه fajr.ccoip.ir میتوانند اعلام آمادگی کنند و یا در رژه موتوری و خودرویی ، راهپیمایی انجام خواهد گرفت.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در این ارتباط اظهار داشت:  امسال به دلیل شرایط کرونایی، مسیرپیمایی خودرویی، موتوری و مجازی جایگزین راهپیمایی مرسوم ۲۲ بهمن اصفهان است و از هفت مسیر از پیش تعیین شده انجام می‌شود.

محمدعلی احمدی افزود: راهپیمایی موتوری از مبادی هفتگانه حرم حضرت زینب (س) در زینبیه، میدان شهید علیخانی، امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان، پل شهرستان، مسجد المهدی (عج) مرداویج، مسجد جامع گورتان در خیابان آتشگاه و میدان ۹دی قائمیه به سمت میدان امام حسین (ع) برگزار و از آنجا به صورت متمرکز به سمت گلستان شهدای اصفهان ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین راهپیمایی خودرویی از میدان لاله به سمت بزرگراه شهیداردستانی، آقابابایی و صیاد شیرازی و سپس پل غدیر و پل دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم‌شاهد اجرای برنامه‌های نمایشی توسط اسکیت سواران، دوچرخه سواران و دیگر گروه‌های ورزشی، اجرای گروه‌های سرود، پرواز پاراموتور و به پرواز درآمدن ۱۳۹۹ کبوتر خواهیم بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: همچنین سامانه fajr.ccoip.ir  به منظور برگزاری راهپیمایی‌ مجازی راه‌اندازی شده است که امکان حضور در آن از امروز فراهم شده و شعارها و قطعنامه‌های این مراسم در آن بارگذاری شده است.

وی با اشاره به سردادن بانگ تکبیر در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن، تصریح کرد: این مراسم مطابق سال‌های گذشته از میدان‌های  و پشت بام‌ها انجام خواهد شد و همزمان توسط دستگاه‌هایی چون شهرداری اصفهان و بسیج فضای شهر نورافشانی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی هیچ تجمعی وجود ندارد و تاکید می‌شود شرکت کنندگان در راهپیمایی موتوری و خودرویی، موازین بهداشتی را حتی در داخل خودرو و جمع خانوادگی رعایت کنند.

احمدی اضافه کرد: پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که شرکت کنندگان در مراسم با تزیین موتور و خودرو و خلق ابتکارات در زیبایی و ایجاد جلوه‌های بصری این مراسم اهتمام داشته باشند.

دیدگاه / پاسخ