حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
ستاره‌های والیبال اصفهان در لیست تیم ملی جایی ندارند

ستاره‌های والیبال اصفهان در لیست تیم ملی جایی ندارند

 مرحله گروهی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ساعت یک بامداد ۱۸ خرداد به وقت تهران آغاز می‌شود و ۱۹ تیرماه به پایان می‌رسد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۲۵ نفره تیم ایران برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد که ۱۴ نفر آنان در هر هفته مسابقات اجازه حضور دارند.

بر همین اساس علی رمضانی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، فاضل پژمان، محمدرضا حضرت‌پور، محمدرضا مؤذن، ابوالفضل قلی‌پور، میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، میثم صالحی، احسان دانش‌دوست، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین فرهادی، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد، امیررضا سرلک، محراب ملکی‌سرخی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی و بردیا سعادت ملی‌پوشان والیبال در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال خواهند بود.

نکته جالب در لیست تیم ملی نبود حتی یک بازیکن از اصفهان است، در حالی که در سال‌های گذشته بازیکنان اصفهانی عضو ثابت تیم ملی بودند و حتی در برهه‌هایی ستاره تیم ملی والیبال لقب می‌گرفتند.

این‌بار اما اسمی از امیر غفور، محمدجواد معنوی‌نژاد و مسعود غلامی در لیست تیم ملی والیبال نیست؛ غفور در المپیک و لیگ ملت‌های سال گذشته در بسیاری از بازی‌ها امتیازآورترین بازیکن زمین بود اما اکنون جایی در تیم ملی ندارد.

دیدگاه / پاسخ