حالت شب
  • Saturday, 04 May 2024
خروج از اصفهان بلامانع است/ تکلیف سفرهای نوروزی بعدازظهر مشخص میشود

اجازه ورود به هیچ خوزستانی به اصفهان داده نمیشود و در محدوده مرز استان که از سمت غرب و مبارکه خوزستانی ها وارد می شوند تمام آنها به استان خودشان برگشت داده میشوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

خروج از اصفهان بلامانع است/ تکلیف سفرهای نوروزی بعدازظهر مشخص میشود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اعلام اینکه خروج از اصفهان به دیگر استان ها و شهرستان ها بلامانع است اما از پلاک های غیر بومی حق ورود به اصفهان را ندارند.

سرهنگ محمد رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش با بیان اینکه هنوز ابلاغی در خصوص سفرهای نوروزی به مانشده است، اظهار داشت: دستور العملی از سوی ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت خروج اصفهانی ها به شهرهای دیگر به ما ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مانعی برای تردد ها از اصفهان به دیگراستان ها نداریم، اعلام کرد: این در حالی است که اجازه ورود به هیچ خوزستانی به اصفهان داده نمیشود و در محدوده مرز استان که از سمت غرب و مبارکه خوزستانی ها وارد می شوند تمام آنها به استان خودشان برگشت داده میشوند.


 بیشتر بخوانید؛

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار پلاک‌های غیر بومی اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه تمام پلاک های غیر بومی حق ورود به اصفهان را ندارند، اضافه کرد: در هفته های آتی تکلیف سفرهای نوروزی مشخص میشود.

گفتنی است طبق گفتگوی خبرنگار باخبرباش با سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا، بعدازظهر امروز تکلیف سفرهای نوروزی به اصفهان واز اصفهان به دیگر استان ها مشخص خواهد شد.

دیدگاه / پاسخ