حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
سنگ تمام اصفهان برای میزبانی از مسافران نوروزی

سنگ تمام اصفهان برای میزبانی از مسافران نوروزی

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا در ایام تعطیلات نوروز امسال شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته، آموزش وپرورش، میراث‌ فرهنگی و دیگر دستگاه‌ها تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به مسافران به‌ویژه در زمینه اسکان آنها انجام دادند.

بررسی آمارهای دریافت شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان حاکی از آن است که در روزهای اخیر اقامت گردشگران در پهنه استان از رشد قابل ‌ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

در این ایام شهرستان اصفهان با بیش از ۷۰۵ هزار اقامت گردشگر که حداقل به مدت یک‌ شب اقامت داشته‌اند رتبه نخست را در بین ۲۸ شهرستان استان به خود اختصاص داده است.

میزبانی کامل و مطلوب اصفهان از گردشگران‌ نوروزی

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اصفهان با توجه به گزارش‌های کمیته‌های ۱۳ گانه سفر، میزبانی کامل و مطلوبی از گردشگران نوروزی داشته است.

یحیی نقی‌زاده محجوب در سفر به اصفهان افزود: گزارش‌های جمع‌بندی شده کمیته‌های سفر در استان بیانگر آن است که میزان رضایت‌مندی گردشگران از خدمات سفر در استان اصفهان بالا است که این نکته نقش مهمی در توسعه پایدار گردشگری و اقتصادی اصفهان دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اصفهان در گردشگری کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، انتظار می‌رود تا در پهنه استان اصفهان بهترین خدمات به گردشگران ارائه شود.

نقی‌زاده محجوب تصریح کرد: با توجه به ضرورت‌های کشور و با تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب، امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند امیدآفرینی و نشاط اجتماعی هستیم که این مهم در استان اصفهان با میزبانی مطلوب از گردشگران محقق شده است.

پذیرش ۱۷۱ هزار خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان اصفهان

سخنگوی ستاد اسکان قرهنگیان استان اصفهان از پذیرش ۱۷۱ هزار مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در مکان های اسکان آموزش و پرورش خبر داد.

جلال سلمانی افرود: در شهر اصفهان ‌حدود ۶۰۰ مدرسه و در استان ۸۴۱ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی ترتیب داده شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت تمام تلاش مسوولان ستادهای اسکان فرهنگیان خدمات دهی و میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی است.

بازدید بالغ بر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از بازدید بالغ بر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان از ۲۴ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال خبر داد.

علیرضا ایزدی افزود: در نوروز امسال با تمهیدات به‌عمل‌آمده بیش از یکصد بنای تاریخی و جاذبه گردشگری در سراسر استان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران شده است.

وی اظهار داشت: مجموعه جهانی میدان امام(ره)، مجموعه جهانی کاخ چهلستون و مجموعه جهانی باغ فین صدرنشین آمار بازدیدها هستند.

دیدگاه / پاسخ