حالت شب
  • Monday, 15 April 2024
رشد 30 درصدی آمار حوادث چهارشنبه سوری در امسال

مردها بیشتر از زنان آسیب دیده اند

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان:

رشد 30 درصدی آمار حوادث چهارشنبه سوری در امسال

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: 30 درصد آمار حوادث چهارشنبه سوری در امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته است که بیشترین آسیب ها به چشم بوده است و مردها 43 درصد و زنان 16 درصد  در شب گذشته آسیب دیدند.

غفور راستین در گفتگو با خبرنگار باخبرباش  از 14 مورد ماموریت اورژانس 115 در شب چهارشنبه سوری خبر داد و افزود: بالغ بر 14 نفر از آسیب دیدگان به بیمارستان ها مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه علت تمام حوادث ها ، ترقه بوده است، اضافه کرد: چشم بالاترین آمار آسیب دیدگان است و پس از آن دست، سر و گردن و غیره بوده است.

مدیر حوادث و فوریت پزشکی استان اصفهان  از حادثه ویژه انفجار ترقه(چهارشنبه اخر سال) در فولادشهر خبر داد و گفت: مصدوم مرد 16 ساله ای بوده است که سوختگی 4 درصد سطحی داشته است و عدم رضابت به اعزام است.


بیشتر بخوانید؛

آب سرد بهترین روش درمان سوختگی است/ تاول های سوختگی را نترکونید


وی از حادثه ویژه انفجار ترقه(چهارشنبه سوری) خبر داد و افزود: در این حادثه دو مرد 16 ساله مصدوم شدند که سوختگی های متعدد و مولتیپل تروما در دست و پا و سر و گردن و علائم استیبل شاهد بودیم.

راستین به حادثه ویژه انفجار ترقه(چهارشنبه سوری) در صفائیه مبارکه اشاره کرد و گفت: دو مرد 14 و 16 ساله مصدوم شدند و شامل سوختگی و مولتیپل تروما در دست و پا بود که حال عمومی پایداراست و به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل شدند.

وی به حادثه ویژه انفجار ترقه(چهارشنبه سوری) اشاره کرد و اعلام داشت: مرد 19 ساله در بهارستان بر اثر برخورد ترقه به زانو (تروما بدون سوختگی) مصدوم شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از حادثه ویژه حریق(استفاده از آتش برای مراسم چهارشنبه سوری)  خبر داد و گفت: در این حادثه دو مرد 58 و 45 ساله مصدوم شدند و سوختگی سطحی دست ها گزارش شد که به درمان سرپایی ختم شد.

دیدگاه / پاسخ