حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن آغاز شود

شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن آغاز شود

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حکم انتصاب شهردار شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت‌رسانی به شهروندان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، محمد نورصالحی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: نگاه ویژه به توزیع عادلانه خدمات امکانات و نگاه عدالت‌گستر به اقشار محروم و آسیب‌پذیر باید در اولویت کار شهردار اصفهان قرار بگیرد.

وی بیان داشت:  توزیع عادلانه امکانات شهری به دلایل مختلف از جایگاه خود فاصله گرفته و ضرورت دارد تیم مدیریت شهری هرچه سریع‌تر به‌دنبال استفاده از بدنه نخبگان جامعه برای چاره‌اندیشی و حل معضلات باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بطور قطع در انتصابات آینده باید نگاه فراگیر و به‌دور از حاشیه به‌منظور رفع مشکلات مردم مدنظر قرار گرفته شود و این‌موضوع زمینه تضارب آرا و استفاده از اندیشه‌های نو و نگاه‌های تازه را در مدیریت شهری فراهم خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فعال کردن ستاد مهر شهرداری ، آماده باش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به‌منظور ترددهای احتمالی در صورت بازگشایی مدارس و فضاسازی شهر با محوریت آغاز سال تحصیلی و کاهش اپیدمی کرونا به‌منظور تداوم رعایت‌های بهداشتی و موارد مدنظر و همچنین شورآفرین برای دانش‌آموزان و دانشجویان در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

 

دیدگاه / پاسخ