حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
شهـریـار می‌رود آقای گل می‌آید

شهـریـار می‌رود آقای گل می‌آید

 به گزارش باخبرباش / با پایان یافتن فصل فوتبالی در کشورمان، حالا همه اخبار در بازار نقل‌وانتقالات خلاصه شده و هر روز خبر جدیدی از بازار شلوغ فوتبال ایران به گوش می‌رسد و تابستان امسال هم مثل سال‌های گذشته باشگاه پرسپولیس یکی از پرخبرترین باشگاه‌های فوتبال کشور در زمینه نقل‌وانتقالات است. پرسپولیسی‌ها با جذب علیرضا ابراهیمی مدافع گل‌گهر خیلی زود کار خود را آغاز کردند و در ادامه یحیی و کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس به صورت موازی جذب گزینه‌های بعدی و مذاکره برای تمدید قراردادها را در دستور کار قرار داده‌اند.

 کار سخت برای تمدید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از پایان بازی‌های این تیم در لیگ برتر از مدیرعامل باشگاه خواست تا قرارداد تمام بازیکنان این تیم تمدید شود. احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری بازیکنانی بودند که با پایان یافتن لیگ برتر قراردادشان تمام شد تا به عنوان بازیکن آزاد مشتریان پر‌و‌پا قرص داشته باشند. با توجه به درخشش این بازیکنان طبیعی است که با پیشنهادات مالی نجومی از سوی تیم‌های لیگ برتری روبه‌رو باشند. با این‌حال باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای فروش آن‌ها ندارد اما باید منتظر ماند و دید این 8 نفر چه تصمیمی برای فصل آینده خود خواهند گرفت. گفته می‌شود در این‌بین احتمال جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه بیشتر از دیگر بازیکنان است.
 جانشین شهریار از اصفهان می‌آید
یحیی گل‌محمدی پس از اطمینان از جدایی شهریار مغانلو، قصد دارد بازیکن محبوب خود در خط حمله را بگیرد. او شیوه بازی سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان که به آقای گلی نیز رسید را دوست دارد و مذاکره با این بازیکن آغاز شده، اما شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال تهران و سایپا را در کارنامه دارد، فعلا‌ پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده است. با این‌حال یحیی اصرار به جذب شهباززاده دارد و قرار است تکلیف او قطعا‌ در هفته جاری مشخص شود. شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه خود دارد، ابتدا نسبت به خواسته پرسپولیس واکنش منفی نشان داد اما پس از گذشت چند روز با شروط باشگاه پرسپولیس موافقت کرد. شهباززاده در‌حالی تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته‌ که محرم نویدکیا با وجود جذب شهریار مغانلو، همچنان روی ماندن این بازیکن اصرار دارد اما مهاجم گلزن زردپوشان فعلا‌ به تمدید با این تیم پاسخ منفی داده است. شهباززاده تا دوشنبه قرار است تصمیم قطعی خود را برای عقد قرارداد یک‌ ساله با پرسپولیس بگیرد. باید دید مهاجم سپاهان اصفهان سر تصمیم خود مبنی بر این جابه‌جایی خواهد ماند یا این‌که بار دیگر مقصد خود را تغییر داده و مسیر متفاوتی را طی می‌کند.
 لیست خروجی بعد از قراردادهای جدید
گل‌محمدی از عملکرد 2 خرید فصل گذشته خود در پرسپولیس چندان راضی نیست. با این‌حال سرمربی سرخ‌پوشان هنوز تصمیمی برای فروش قطعی این 2 بازیکن در دفاع و هافبک ندارد. گل‌محمدی منتظر است تا تکلیف ورودی‌های پرسپولیس مشخص شود تا بتواند با آرامش بیشتری درباره رفتن این 2 بازیکن تصمیم بگیرد. مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی جزو بازیکنانی هستند که گل‌محمدی برای حفظ آن‌ها منتظر اتفاقات نقل‌وانتقالات تابستانی است. البته او هنوز هیچ اسمی به عنوان بازیکن مازاد در اختیار باشگاه قرار نداده، تا آن‌ها مذاکره برای فسخ قرارداد را آغاز کنند.

 

 

دیدگاه / پاسخ