حالت شب
  • Monday, 22 April 2024
پیگیری مطالبات مردمی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

با وجودی که این دوره از شورا از یکدستی زیادی برخوردار بود و اختلاف نظر های بین اعضا را که در شوراهای گذشته بسیار پر رنگ بود را نداشت اما هنوز هم شاهد رضایت کامل و صد درصدی از شورای شهر نبودیم .

در آستانه آغاز انتخابات شورای اسلامی صورت گرفت

پیگیری مطالبات مردمی از سوی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

 

به گزارش خبرنگار باخبرباش، از ساعت 8 صبح امروز انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در حالی آغاز شد که هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که  کاندیدای دوره بعدی شورا هستند اقدام به جلب نظر و توجه مردم کردند که در گام اول رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با انتشار لایو زنده از پیگیری  مطالبات مردمی که به این دوره شورا گزارش شده بود .

هر چند روند اجرایی مطالبات مردمی در این دوره از شورا و بازتاب آن در سطح شهر اصفهان خیلی رضایتمند نبود و سرعت به نتیجه رسیدن مطالبات بسیار آهسته وحتی در مواقعی متوقف شده بود. 

با وجودی که تنها یک هفته زمان برای ثبت نام کاندیدای انتخابات شورای شهر و روستا است شاهدیم که بعضا اعضای شورای شهر اصفهان به منظور دلجویی از مردم شخصا پیگیر رسیدگی وبه نتیجه رسیدن مطالبات مردمی شدند.

اگرچه شورا از کمیسیو های مختلفی تشکیل شده است اما روند تصویب هر طرح و لایحه ای در شوراها با ضد و بندهایی همراه بوده است  و این امر در غالب دوران شوراها دیده شده است.

با وجودی که این دوره از شورا از یکدستی زیادی برخوردار بود و اختلاف نظر های بین اعضا را  که در شوراهای گذشته  بسیار پر رنگ بود را نداشت اما هنوز هم شاهد  رضایت کامل و صد درصدی از شورای شهر نبودیم .

 دریافت عوارض سنگین شهری و کمسیون  ماده 100 قانون شهرداری که همواره مردم را در مذیقه قرار می دهد و بسیاری از کم و کاستی های شهری مثل تاخیر در انتقال پرنده فروشی ها به مکان جدید و  ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری و  عدم تحقق طرح های مختلف که سالیان سال بر زمین مانده است در این دوره از شورا هم محقق نشد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دیدگاه / پاسخ