حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
شکستگی خط لوله فاضلاب چهارراه حکیم نظامی را مسدود کرد

شکستگی خط لوله فاضلاب چهارراه حکیم نظامی را مسدود کرد

 باخبرباش منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: صبح امروز خط ۶۰۰ میلی‌متری فاضلاب در چهارراه حکیم نظامی در اثر پوسیدگی و خوردگی و به دلیل قدمت ۵۰ ساله دچار شکستگی شد که منجر به ریزش بخشی از خیابان شده است.

وی افزود: اقدامات لازم توسط شرکت آب و فاضلاب در ایمنی محل و کنترل جریان فاضلاب به منظور پیشگیری از پس‌زدگی فاضلاب انجام شده و قرار است امشب با اعمال محدودیت ترافیکی عملیات حفاری و بازسازی شبکه اجرا شود.

 

شیشه‌فروش تصریح کرد: ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اصفهان به دلیل قدمت، فرسودگی و نیز خوردگی و مخاطرات ناشی از فرونشست زمین نیاز به بازسازی دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طی سال‌های اخیر ۱۰ کیلومتر از شبکه‌های مناطق مرکزی و جنوب شهر بازساری شده که نیاز است شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعتبارات لازم برای بازسازی شبکه‌های اولویت‌دار فرسوده را به استان تخصیص دهد.

ساکنان خیابان حکیم نظامی با کاهش و یا قطع آب مواجه می‌شوند

مهرداد خورسندی، سخنگوی سازمان آبفا اصفهان در این باره گفت: بر اثر شکستگی لوله آب و ریزش شبکه فاضلاب، مسیر راست گرد خیابان حکیم نظامی به خیابان نظر میانی مسدود شد.

وی ادامه داد: این حادثه در نخستین ساعات بامداد امروز، پنجشنبه بیست و پنجم فروردین ماه، به علت شکسته شدن یکی از انشعاب‌های آب منشعب از لوله آبرسانی با قطر ۲۰۰ میلی‌متر در چهارراه حکیم نظامی و شسته شدن خاک زیر سطح آسفالت رخ داد.

 

 

دیدگاه / پاسخ