حالت شب
  • Sunday, 19 May 2024
علت استشمام بوی نامطبوع در محدوده رهنان امام خمینی و ملک‌شهر چه بود؟

علت استشمام بوی نامطبوع در محدوده رهنان امام خمینی و ملک‌شهر چه بود؟

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مورد علت استشمام بوی نامطبوع و مشابه گاز در محدوده رهنان، خیابان امام خمینی (ره) و ملک‌شهر توضیح داد.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: با انتشار بوی تند و نامطبوعی مشابه با بوی گاز در محدوده رهنان، خیابان امام خمینی (ره) و ملک‌شهر منجر به اعتراض شهروندان شد و شهروندان در پی این موضوع با سازمان آتش‌نشانی و شهرداری تماس گرفتند.
شیشه‌فروش با بیان اینکه به دنبال گزارش‌ها، تیم‌های آتش‌نشانی برای بررسی موضوع به آن مناطق اعزام شدند افزود: در پی اعزام نیرو‌های آتش‌نشانی مشخص شد که یک تانکر تخلیه مواد شیمیایی، موادی را داخل لوله فاضلاب تخلیه کرده و متواری شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم آب و فاضلاب وارد عمل و شست‌وشوی فاضلاب انجام شد، گفت: تا صبح این بو استشمام می‌شد، اما اکنون میزان این بو در این مناطق بسیار کمتر شده است.
او با بیان اینکه نیروی انتظامی برای شناسایی و برخورد با متخلف وارد عمل شده است، افزود: ماده ریخته شده در فاضلاب در حال بررسی است و تدابیر ایمنی مناطق اجرا شده است.
شیشه‌فروش با تاکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده رخداد این حوادث و تخلیه پسماند در فاضلاب یا زمین‌های بایر بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ یا ۱۲۲ تماس بگیرند، گفت: تاکنون چندین مورد گزارش شده است که کارگاه‌ها و صنایع به جای انتقال مواد شیمیایی ضایعاتی به سایت‌های دفع پسماند، آن‌ها را در فاضلاب یا زمین‌های بایر تخلیه کرده‌اند.

دیدگاه / پاسخ