حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
فروش بلیت‌ دیدار سپاهان و ملوان آغاز شد

فروش بلیت‌ دیدار سپاهان و ملوان آغاز شد

به گزارش باخبرباش  بر اساس اطلاعیه باشگاه سپاهان، از ساعت ۱۳ امروز سه‌شنبه، سامانه fooladsepahansport.com برای فروش بلیت دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و ملوان در دسترس قرار خواهد گرفت.

این باشگاه از هوادارانش خواست تا بلیت مسابقه را تنها از سامانه معرفی شده دریافت کرده و بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.

باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: هواداران دارنده با «ساکارت» می‌توانند بلیت این مسابقه را با ۴۰ درصد تخفیف از سامانه یاد شده دریافت کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ آبان در ورزشگاه «نقش‌ جهان" برگزار می‌شود.

براساس آنچه در سامانه بلیط فروشی قابل مشاهده هست، سپاهان و ورزشگاه نقش جهان کماکان پذیرای بانوان هوادار سپاهان نیست و این موضوع درحالی رخ میدهد که رییس فدراسیون فوتبال چند روز قبل با استقبال از حضور بانوان در ورزشگاه هاگفته بود: «نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند که پس از مدت ها حضور این قشر در ورزشگاه ها محقق شده است بدون آنکه اتفاق خاصی رخ دهد»

همچنین سپاهان در هفته های آینده میزبان آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق خواهد بود و باید دید که برای بازی های آسیایی سپاهان چه تدبیری اندیشیده می شود. 

دیدگاه / پاسخ