حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
لیگ برتر فوتسال پیروزی پرحاشیه گیتی‌پسند مقابل مس شاگردان کشاورز در یک قدمی قهرمانی

لیگ برتر فوتسال پیروزی پرحاشیه گیتی‌پسند مقابل مس شاگردان کشاورز در یک قدمی قهرمانی

 به گزارش باخبرباش به نقل از فارس:تنها بازی مانده از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون تبریز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد.

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: 

علی‌اصغرحسن‌زاده، سعید احمدعباسی، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌رضا وفایی، فرهاد توکلی، مهدی کریمی، طاها مرتضوی، مسعود یوسف، مهدی مهدی‌خانی، امیرحسین رسولی و بهزاد رسولی

سرمربی: محمد کشاورز

ترکیب مس سونگون تبریز:

علی‌رضا صمیمی، سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مصطفی نعمت‌وند، سعید تقی‌زاده، ابوالقاسم عروجی، بهمن جعفری، سالار آقاپور، حمزه کدخدایی، مجتبی پارساپور، داسیلوا راموس و ژیان دوکارمو 

سرمربی: حمید بی‌غم

بازی را بازیکنان گیتی‌پسند بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و زمین را در اختیار داشتند و سعی کردند با امتیاز میزبانی به گل برتری دست پیدا کنند.

در مقابل نیز مس سونگون سعی در حفظ دروازه و استفاده از تک موقعیت‌ها داشت و شاگردان کشاورز از موقعیت‌ها استفاده نکردند تا بازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز سفیدپوشان گیتی‌پسند برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند و موفق شدند ۲ بار توسط محمدرضا سنگ‌سفیدی به گل برسند؛ مس نیز از اواسط نیمه دوم از سیستم پاورپلی استفاده کرد.

در ادامه نیمه دوم نیز هر ۲ تیم یک‌بار به گل رسیدند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان برسد؛ گیتی‌پسند با این برد ۵۵ امتیازی شد و در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر قرار گرفت‌.

حواشی:

- بازیکنان و کادر فنی تیم مس سونگون در ابتدای بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند و با شعار یا امام حسین (ع) وارد بازی شدند.

- ناظر این دیدار با توجه به حساسیت بالای بازی از ابتدا با توجه خاصی به کادر فنی هر ۲ تیم تذکر می‌داد.

- محمدرضا سنگ‌سفیدی از گیتی‌پسند به دلیل خطا و سپس اعتراض به داور در دقیقه ۶ کارت زرد گرفت.

- مصطفی نعمت‌وند بازیکن مس سونگون در دقیقه ۸ به دلیل خطا از داور کارت زرد گرفت.

- در دقیقه ۱۴ بازی و روی خطای بازیکن مس درگیری شدیدی بین بازیکنان و کادر فنی هر ۲ تیم رخ داد و بازی برای دقایقی متوقف شد؛ در پایان بازی نیز مجددا درگیری ایجاد شد و تا رختکن ادامه پیدا کرد.

- محمدرضا سنگ‌سفیدی بعد از به ثمر رساندن گل نخست و دوم گیتی‌پسند به شدت خوشحالی کرد و شادی خود را با سایر بازیکنان تقسیم کرد.

- درگیری‌ها و اعتراض‌ها به تصمیمات داوری در نیمه دوم نیز ادامه داشت و داور‌ها برای کنترل بازی‌ بارها به بازیکنان و کادر فنی هر ۲ تیم کارت زرد نشان داد.

دیدگاه / پاسخ