حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام نوروز در جاده‌های اصفهان اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام نوروز در جاده‌های اصفهان اعلام شد

 

اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سرهنگ علی مولوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور رفاه حال هموطنان عزیز و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد فضایی امن و ایمن برای انجام مسافرت‌های نوروزی پلیس راه استان اصفهان اقدام به اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ می‌کند.

وی افزود: بر این اساس تردد کلیه انواع کامیون‌های کمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۷ صبح امروز ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ در محور نایین- انارک و محور خور – طبس و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روزهای شنبه و دوشنبه چهارم و سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ در محور قدیم کاشان_ قم و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ مولوی خاطر نشان کرد: به اطلاع تمامی موتورسواران می‌رسانم که عبور و مرور موتورسیکلت در زمان اجرای طرح نوروزی یعنی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تمامی محورهای برونشهری استان ممنوع است.

 

دیدگاه / پاسخ