حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
مدرسه تخصصی اوتیسم در اصفهان افتتاح شد

مدرسه تخصصی اوتیسم در اصفهان افتتاح شد

باخبرباش این مدرسه در مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر مربع با هدف ایجاد فضای تخصصی برای آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم به همت بنیاد نیکوکاری دستان مهربان با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.
برای ساخت این مدرسه شامل هشت کلاس کارگاهی، سه کلاس درمانی فیزیوتراپی، اتاق حس و اتاق تاریک و سفید که ساخت آن سه سال بطول انجامید  ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری مدرسه توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان گفت: خیران بیشترین خدمت را به آموزش و پرورش داشته اند و برای نیازمندان و مکان هایی که جامعه هدف آنهاست با اشتیاق ورود پیدا می کنند.

یوسف نوری افزود: من دست تک تک خیران را می بوسم و قدردان محبت ها و نگاه ویژه آنها به حوزه آموزش و پرورش هستم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب سومین برکت نظام اسلامی، مشارکت اجتماعی، خیران و گروه های جهادی است چرا که خیران برای کیفیت در نظام تربیتی یک گام فراتر رو به جلو حرکت می کنند.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش استان، افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار و گفت و گو با خیران مدرسه ساز و همچنین فرهنگیان و جلسه همکاری با حوزه علمیه در دفتر امام جمعه وارد استان اصفهان شد.

دیدگاه / پاسخ