حالت شب
  • Sunday, 05 May 2024
مراجعه 12 هزار نفری مردم  به یک مرکز واکسیناسیون

ما بارها از مردم خواهش کردیم که بدون دریافت پیامک نوبت به این مراکز مراجعه نکنند زیرا دارای ظرفیت مشخصی هستند .

در اصفهان صورت گرفت

مراجعه 12 هزار نفری مردم به یک مرکز واکسیناسیون

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۲ روز گذشته در مرکز تجمعی مُصلا در حالی که تنها برای سه هزار و ۵۰۰ نفر پیامک ارسال شده بود ۱۲ هزار نفر به آنجا مراجعه کرده بودند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، کمال حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره حضور زیاد مراجعه‌کنندگان در برخی از مراکز تجمیعی در اصفهان اظهار داشت: ما بارها از مردم خواهش کردیم که بدون دریافت پیامک نوبت به این مراکز مراجعه نکنند زیرا دارای ظرفیت مشخصی هستند .

وی بیان داشت: ما تعداد زیادی مهمان ناخوانده در این مرکز داشتیم و آیا می‌توانستیم همه آن افراد را از مرکز بیرون کنیم و اگر شما مدیر بودید، در قبال این مساله چه کار می‌کردید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه نباید با این مسائل، احساسی برخورد کرد، ادامه داد: کارکنان بهداشت و مراکز واکسیناسیون با جان و دل برای تزریق واکسن کرونا به مردم تلاش می‌کنند تا خنده بر روی لبان آنها بنشیند.

۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان

حیدری با اعلام اینکه تا دو هفته قبل تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون ۱۹ مرکز بود و امروز این تعداد به ۲۷ مرکز افزایش یافته است، گفت: به غیر از مراکز تجمیعی، واکسیناسیون در شهرستان های کوچک و در مراکز بهداشت نیز انجام می شود. در حال حاضر تعداد مراکز واکسیناسیون در استان اصفهان بیشتر از نرمال وزارت بهداشت است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تلاش می کنیم با اضافه کردن مراکز واکسیناسیون، بار مراکز بزرگ را بشکنیم، گفت: ما مدعی مدیریت نیستیم اما وقتی تعداد مراجعات چندین برابر می شود چطور می توان مدیریت کرد!؟

دیدگاه / پاسخ