حالت شب
  • Tuesday, 23 April 2024
معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

  به گزارش باخبرباش به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان که طی ۴ روز برپا می‌شود، ۸۴ شرکت فعال در حوزه لوازم خانگی را گرد هم جمع کرده تا مخاطبان نمایشگاه با جدیدترین کالاها و محصولات این بخش آشنا شوند.

نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان در این دوره بیش از ۱۶ هزارمترمربع مساحت دارد و شرایطی فراهم آورده تا شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اردبیل، خوزستان و خراسان رضوی به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود بپردازند.

از جمله محصولات و کالاهایی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند می‌توان لوازم برقی بزرگ و کوچک مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، چرخ گوشت، چرخ خیاطی، آبمیوه‌گیری، ظروف چینی، ظروف آشپزخانه و... را نام برد.

در بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان همچنین برندهای مطرحی نیز حضور دارند که از آن جمله می‌توان به اسنوا، دوو، هیمالیا، کلور، لوپز، المیرا، زرین، بست، بیمکث، تسکو، سپاهان‌جارو، پاکتین، کاندید، بلزا، بنفشه، مهیارگاز، تکنولند، تکنولایو، تکنوسان، مادیران، جی‌پلاس، امرسان، گوفر، یخساران، رسو، ماکسینی، جنرال بینو، داتیس، سیلئان، دیپوینت، پیلوت، ساتیا، ژانومه، البرز تهویه، میکرولب، زیرووات، کندی، پاکشوما، سوندا، تولیپس، سوزوکی، پارس خزر، نانیوا، کاخلر، ارشیا الکتریک، رست‌ورد، رنزو، فراشر، زنیت، کاستلو، بلسون، سان‌کالا، ووپ، گابی‌ین، جنرال‌فیت، فریدولین، جی‌سان، یرواستار و بلانتون اشاره کرد.

معرفی هر چه بهتر و بیشتر تولیدکنندگان داخلی، کسب درآمدهای ارزی بیشتر، توسعه صادرات غیرنفتی و همچنین توسعه بازار داخلی صنعت لوازم خانگی از مهمترین اهداف برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان به شمار می‌رود.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۳ تا ۲۰ روزهای ۲۰ تا ۲۳ بهمن‌ماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

دیدگاه / پاسخ