حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
ملّت ایران با مشارکت در انتخابات، از حق خود استفاده خواهند کرد

ملّت ایران اسلامی با وجود همۀ مشکلات و دشواری‌ها، بویژه معضلات بزرگ اقتصادی و اجتماعی، به امید خداوند تعالی، با مشارکت در انتخابات، از حقِّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد.

آیت الله مظاهری:

ملّت ایران با مشارکت در انتخابات، از حق خود استفاده خواهند کرد

 آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت انتخابات پیش رو در ۲۸ خردادماه جاری تصریح کرده است: ملّت ایران اسلامی با وجود همۀ مشکلات و دشواری‌ها، بویژه معضلات بزرگ اقتصادی و اجتماعی، به امید خداوند تعالی، با مشارکت در انتخابات، از حقِّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد.

به گزارش باخبرباش، پیام آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

انتخابات ریاست جمهوری، صحنۀ إعمال حقِّ سرنوشت مردم و عرصۀ ظهور اتّحاد ملّی است. از این‌رو ملّت بزرگوار و صبور ایران اسلامی با وجود همۀ مشکلات و دشواری‌ها، خصوصاً معضلات بزرگ اقتصادی و اجتماعی، به امید خداوند تعالی، با مشارکت در انتخابات، از حقِّ شرعی و ملّی خود استفاده خواهند کرد و بار دیگر عزم راسخ خود در اداءِ وظیفۀ صیانت از منافع کشور و آیندۀ ملّت و حراست از امانت امام راحل و شهدای عزیز را متجلّی خواهند ساخت. والسّلام علی جمیع عباد الله الصّالحین.

حسین المظاهری

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

دیدگاه / پاسخ