حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
مهارت فنی و اخلاق خوب دو رکن اصلی انتخاب بازیکنان ذوب آهن است

بازیکن های ذوب آهن شاید اسم‌بزرگی نداشته باشند اما قطعا در آینده نزدیک با بازی خوب و موفقیت هایی که بدست خواهیم آورد، معروف خواهند شد.

تارتار:

مهارت فنی و اخلاق خوب دو رکن اصلی انتخاب بازیکنان ذوب آهن است

سر مربی جدید تیم‌ فوتبال ذوب آهن گفت: مهارت فنی و اخلاق مداری دو رکن اصلی در انتخاب بازیکنان ذوب آهن است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، مهدی تارتار در مراسم معارفه خود بعنوان سرمربی جدید تیم ذوب آهن اظهار داشت: فوتبال  کار بسیار سختی است اما موفقیت در آن شدنی است.

وی با اشاره به اینکه در تیم فوتبال ذوب آهن  همه شرایط برای موفقیت مهیا است و در این مدت مدیر عامل ذوب آهن زحمت های بسیاری برای جذب بازیکن های جدید کشیدند،  ادامه داد: بازیکن ها از فیلترهای سختی عبور کردند که امیدواریم با کسب نتایج درخور و شان ذوب آهن جواب اعتماد و تلاش های بی وقفه دست اندرکاران را بدهیم.

وی با بیان اینکه ما مربی ها در زمین فوتبال نیستم و بازیکن ها از ارکان اصلی و موثر  موفقیت تیم‌ و بازی های حرفه ای هستند، تصریح کرد: از هواداران اصلی و با فرهنگ تیم فوتبال ذوب آهن میخواهم همراه ما باشند .

تارتار گفت: امیدوارم سال خوبی را در عرصه فوتبال دوب آهن پیش رو  داشته باشیم و امید است با همیاری  کمیته نقل و انتقال و  اعضای  کمیته فنی در کنار  تیم بتوانیم  ذوب آهن را  به جایگاه اصلی برسانیم .

زمانی تیم فوتبال ذوب آهن لرزه به اندام همه می انداخت که  در دو سال اخیر نتایج رضایت بخش نبود که امیدواریم با تیم جدید فوتبال ذوب آهن را به جایگاه اصلی برسانیم.

بازیکن های جدید ذوب اهن‌ بر پایه شرایط مالی موجود انتخاب شدند

تارتار همچنین در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بازیکن های فعلی تیم بر پایه شرایط مالی فعلی انتخاب شدند، اظهار داشت: بازیکن های ذوب آهن شاید اسم‌بزرگی نداشته  باشند اما قطعا در  آینده نزدیک با بازی خوب و موفقیت هایی که بدست خواهیم آورد، معروف خواهند شد.

سرمربی جدید تیم ذوب آهن با ابراز امیدواری از اینکه تا پایان فصل مشکلات دو سال اخیر را نخواهیم داشت، افزود: با توجه به شرایط بودجه فعلی شاید نتوانیم با برخی تیم‌ها رقابت کنیم چون هر تیم بدنبال جذب بهترین بازیکن های کشور است اما قیمت آنها با بودجه ذوب آهن نمی خواند.

سرمربی جدید ذوب آهن اشاره کرد: در کارم هیچ قولی به مسئولی نداده ام اما توقع از خودمان داریم که دغدغه سقوط نداشته باشیم و به جایگاه مناسبی در جدول دست یابیم.

وی با اظهار اینکه در یک تا دو سال اول امکان رسیدن به صدر جدول را نباید داشته باشند ، گفت: از سال های آینده باید  کسب سهمیه را انتظار داشت.

تارتار افزود: در حال حاضر با همین بازیکن های فعلی استارت می زنیم قطعا لیگ سخت و پرفشاری را خواهیم داشت که امیدواریم دچار مشکل نشویم اما اگر بازیکنی بتواند اثر گذار  باشه و با بودجه ما همخوانی داشته باشد، جذب خواهیم کرد.

وی گفت: بر این اساس، حسین پاشایی، حسین معمار، حسین اینانلو(مربی دروازه بان)، امیر جمالی و محمد صلصالی کادر فنی سبزپوشان اصفهانی را برای لیگ جدید حرفه‌ای فوتبال ایران تشکیل خواهند داد.

وی تصریح کرد: همچنین امانی بعنوان مربی بدنساز  به جمع گاندوها افزوده خواهد شد.

دیدگاه / پاسخ