حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
مهمترین اقدامات شهرداری دولت آباد در نیمه اول اردیبهشت ماه 1401

با هم مروری داشته باشیم بر مهمترین اقدامات شهرداری دولت آباد اصفهان تا نیمه اول اردیبهشت 1401

گزارش تصویری

مهمترین اقدامات شهرداری دولت آباد در نیمه اول اردیبهشت ماه 1401

 

در این گزارش تصویری مروری داشتیم بر  مهترین اقدامات مجموعه مدیریت شهری دولت آباد در نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱

 

 

 استاندار استان اصفهان ، طی سفری یک روزه به شهرستان برخوار سفر کرد.

 سید رضا مرتضوی استاندار استان اصفهان در ادامه جریان سفرهای شهرستانی خود روز پنج شنبه اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، در چهارمین سفر وارد شهرستان برخوار شد تا از نزدیک با مردم و مسؤولان این منطقه دیدار و در جریان مشکلات و مسائل مهم این شهرستان قرار گیرد؛ بازدید از واحدهای تولیدی منطقه صنعتی دولت آباد ، شرکت در جلسه شورای اداری و ستاد تسهیل رفع موانع تولید از جمله برنامه‌های استاندار در این سفر بود.

 در  این سفر استاندار اصفهان با حضور در فرمانداری شهرستان برخوار ،با همراهی حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم شهرستانهای برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس و فرماندار و امام جمعه دولت آباد، با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت و گو  و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

در جریان این سفر و در  شورای اداری شهرستان برخوار ، محمد حسن یاری شهردار شهر دولت آباد ضمن دفاع همه جانبه از صنعتگران ،  بر لزوم اجرای ابلاغیه طرح ١٧٠٠ هکتاری طرح منطقه صنعتی دولت آباد تأکید و خواستار رفع موانع در این زمینه شد.

 

آغازاجرای عملیات بتن ریزی دیواره های ایستگاه پمپاژ پساب فاضلاب شهری

عملیات بتن ریزی دیواره های ایستگاه پمپاژ پساب فاضلاب شهری دولت آباد ، توسط پیمانکار پروژه و با نظارت مهندسین واحد عمران شهرداری اآغاز شد.

پروژه تصفیه پساب فاضلاب شهری دولت آباد که زیربنای ایستگاه پمپاژ آن  1000 مترمربع می باشد ، تا کنون هفت میلیارد و یکصد میلیون تومان هزینه شده است.

مدت اجرای این پروژه ۹ ماه و با اعتباری بالغ بر 12 میلیار تومان است که طول لوله انتقال پروژه   ۵۰۰ متر و طول لوله کاروگیت ۶۰۰ متر پیش بینی شده و تا کنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

 

در ادامه نهضت آسفالت شهر دولت آباد

 ۳۷۰ متر از طول خیابان دکتر حسابی واقع در منطقه صنعتی این شهر جهت اجرای آسفالت و کانیوو گذاری زیرسازی و آماده‌سازی می شود.

 

بخشی از زحمات  مجموعه خدمات شهری دولت آباد

خدمات شهری شهرداری دولت آباد در راستای  وظایف و خدمت رسانی به همشهریان گرامی، نسبت به  نصب بنرهای اطلاع رسانی در محله های مختلف دولت آباد،رنگ آمیزی نیمکت ها ، اصلاح روشنایی محوطه بوستان مادر،اصلاح لوله کشی آب دفتر شورای شهر،اصلاح باغچه های بوستان مادر،حفر چاه در باغ بانوان،اصلاح و رفع خطر از ترانشه های دارای نشست و تهیه و تخلیه سنگ لاشه جهت اصلاح کف فرش محوطه بوستان مادر اقدام نمود.

 

 

جمع آوری نخاله های ساختمانی شهرک امام حسین علیه السلام

عملیات جمع آوری نخاله های ساختمانی واقع در ضلع شمال غربی شهرک امام حسین علیه السلام بعد از پیگیری شورای اسلامی و دستور مهندس یاری شهردار دولت آباد توسط معاونت خدمات شهری آغاز شد.

 

عملیات ترمیم واصلاح جدول های  بلوار طالقانی

عملیات ترمیم و اصلاح جداول بلوار طالقانی دولت آباد، همراه با قالب بندی و بتن ریزی آغاز شد.

 

عملیات بلوک فرش پیاده روی خیابان شهید محمد داوری

عملیات اجرای بلوک فرش پیاده روی خیابان شهید محمد داوری دولت آباد آغاز گردید.

 

در ادامه نهضت آسفالت دولت آباد ...

عملیات اصلاح جدول گذاری و آسفالت خیابان اباذر غربی به طول ۹۰۰ متر با تلاش بی وقفه مجموعه شهرداری به اتمام رسید.

 

این بود مهمترین اقدامات شهرداری دولت آباد در نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱

 

 
 

دیدگاه / پاسخ