حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
مورایس و چالش‌های دردسرساز

مورایس و چالش‌های دردسرساز

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی غیرمنتظره در مقابل ملوان و از دست دادن صدرنشینی، این هفته به شهر اولین‌ها سفر خواهد کرد تا در مقابل نفت‌مسجد سلیمان قرار بگیرد.

طلایی‌پوشان اصفهان به دلایلی در این دیدار دست به عصا خواهند بود که این دلایل به شرح زیر است:

۱- شهریار مغانلو بهترین گلزن این فصل سپاهان و امید اول گلزنی این تیم در این دیدار به دلیل ۴ اخطاره بودن حضور نخواهد داشت و باید دید ژوزه مورایس چه تدبیری برای پرکردن جای خالی این بازیکن در خط حمله دارد.

۲- رامین رضاییان یکی دیگر از بازیکنان کلیدی سپاهان ۳ اخطاره است و در صورت دریافت کارت، دیدار بعدی این تیم در مقابل پیکان را از دست خواهد داد. بهترین پاسور طلایی‌پوشان، این دیدار را با احتیاط بیشتری دنبال خواهد کرد و شاید خطر محرومیت بر روی عملکرد این بازیکن تاثیر منفی داشته باشد.

۳- نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول حضور دارد و شانس اول سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شود. این بازی برای نفتی‌ها حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و در صورت از دست دادن امتیاز در این دیدار و نتیجه‌گیری تیم‌های مس‌کرمان و صنعت‌نفت‌آبادان سقوط این تیم قطعی خواهد شد. انگیزه بالای نفت‌مسجدسلیمان و حضور هواداران این تیم، شرایط را برای سپاهان دشوار خواهند کرد.

۴- سپاهان پس از تساوی در مقابل ملوان صدر جدول را از دست داد و این تیم زیر فشار انتقادهایی قرار گرفت که قطعا این فشارها استرس بازیکنان این تیم را بیشتر خواهد کرد.

دیدار تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جمعه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد و باید دید مورایس چگونه می‌خواهد این فشارها را کنترل کند.

دیدگاه / پاسخ