حالت شب
  • Sunday, 19 May 2024
مورایس: لیاقت این پیروزی را داشتیم

مورایس: لیاقت این پیروزی را داشتیم

 ژوزه مورایس شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی افزود:شمس‌آذر با فعل خواستن و انرژی زیادی برای بازی امشب به میدان آمده بود و این مساله را در طول بازی بارها نشان داد ولی تیم ما لیاقت پیروزی در دیدار امشب را داشت.

وی ادامه داد:در نیمه نخست گل اول بازی را زدیم و پس از گل دوم و کارت زرد دوم بازیکن شمس‌آذر، بازی به شکل دیگری پیش رفت و جا دارد به بازیکنانم بابت تلاش و کوششان تبریک بگویم و از هواداران نیز که از اول تا آخر پشتیبان و همرا تیم بودند، بسیار ممنونم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: امشب تلاش خوبی از بازیکنانم دیدم، و این تلاش را باید در روزهای پیش رو هر روز انجام دهیم تا شکست در ۶ بازی گذشته را که بنا به دلایل و اتفاقات رقم خورد، جبران کنیم.

وی افزود: فرشاد احمدزاده مصدوم بود و چهار روز گذشته تمرینات انفرادی داشت و به این دلیل امشب در ترکیب تیم نبود و مجبور شدیم با بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله خودمان بازی کنیم و در اواخر بازی که نتیجه به نفع ما بود، از او در مورد شرایطش پرسیدم که آیا می‌خواهد تست کند و وی موافق بود. این بازیکن باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد و از این رو به او بازی دادم و دنبال پنهان کردن چیزی نیستم البته به احتمال زیاد برای بازی بعدی می‌توانیم از وی استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره یکی از پست‌هایش در اینستاگرام نیز توضیح داد و گفت: صفحه اینستاگرام من با ادمین اداره می‌شود و ربطی به فوتبال ندارد که بخواهم چیزی را آنجا منتشر کنم، داستانی بود که منتشر کردم و در مورد این داستان ۲ پایان خوب و بد وجود دارد که بستگی به برداشت مخاطب دارد و داستان جذابی است.

وی در مورد مشخص شدن ترکیب سپاهان پیش از بازی امروز گفت: آرزو داشتم که جواب خوبی برای این موضوع داشته باشم ولی اگر حرفه‌ای باشیم این موضوع اهمیت زیادی نخواهد داشت و تنها می‌تواند کمی به تیم حریف کمک کند و اهمیت زیادی ندارد.

وی گفت:آن چه مهم است بحث اطلاعاتی است که از درون تیم به بیرون می‌رود که باید آن را کنترل کنیم و دوست دارم بدانم چه کسی این اطلاعات را به خارج تیم می‌برد و چه سودی می‌برد؟ این موضوع نشانه خوبی در فوتبال حرفه‌ای نیست.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: ما به دنبال چالش‌های زیادی رفتیم و نباید دشمن داخل باشگاه داشته باشیم، باید در کنار یکدیگر باشیم تا بتوانیم با دشمن بیرونی بجنگیم.

وی در پایان نشست خبری به هواداران سپاهان گفت: اگر بخواهیم در فوتبال دنیا دستاوردی داشته باشیم، باید کنار یکدیگر بمانیم، باشگاه سپاهان با تمام هواداران، اعضای باشگاه و تیم فوتبالش یکی هستند و باید کنار یکدیگر باشیم، باید از یکدیگر حمایت کنیم و نباید علیه هم باشیم و باید همگی تحت حمایت یکدیگر باشند و اگر علیه هم باشیم، برای نرسیدن به موفقیت بهانه‌تراشی می‌کنیم ولی برای رسیدن به موفقیت و کسب دستاوردها باید کنار یکدیگر باشیم.

وی گفت: هیچ‌یک از رقیبان نمی‌خواهند ما ببریم اما هواداران هستند که می‌خواهند تیم ببرد، باید در کنار یکدیگر ادامه دهیم، شاید از بیرون همه ما را در یک چرخه قرار دهند اما باید یکدیگر را حمایت کنیم و پیش برویم.

 دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و شمس‌آذر قزوین شامگاه دوشنبه (۱۴ اسفند) در چارچوب مرحله یک‌ شانزدهم جام حذفی امروز در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار شد و زردپوشان سپاهان موفق شدند در این دیدار با گل های رضا اسدی،امید نورافکن و رضا شکاری میهمان خود را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند.

 

منبع: ایرنا 

دیدگاه / پاسخ