حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
موظف به شرکت  در مراسم عزاداری  هستیم

موظف به شرکت در مراسم عزاداری هستیم

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با همکاری بسیج مردمی، دانشگاه علوم پزشکی و خیران حوزه سلامت، «کمیته مراقبت از بیماران در خانه» تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، محمد نورصالحی جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: اکنون ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده است، می‌تواند برای بیمارانی که نیاز به حضور در بیمارستان ندارند، اما جنبه‌های روانی ایجاب می‌کند که مراقبت ویژه از آن‌ها شود، مفید باشد.

وی از دولت سیزدهم درخواست کرد که رسیدگی به مشکلات ویژه شهر و استان اصفهان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و ادامه داد: تأمین آب شرب و کشاورزی، استمرار جریان آب در زاینده‌رود و احیای تالاب گاوخونی علی‌رغم وعده دولت‌های گذشته هنوز محقق نشده است که انتظار داریم در دولت کنونی تحقق یابد.

موظفیم در مراسم عزاداری شرکت کنیم

وی با اشاره به آغاز ماه محرم از روز سه شنبه، تاکید کرد: مراسم دهه اول محرم را در نهایت خلوص و عشق به ائمه طاهرین همزمان با دومین سالی که محدودیت‌های کرونایی حاکم است برگزار می‌کنیم، اما با توجه به موج پنجم کرونا و مشکلات مربوط به آن، نیاز است برگزاری این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خود را موظف به شرکت در مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌دانیم؛ شهرداری نیز باید در جهت کمک به مردم، قوی و محکم در صحنه حضور داشته باشد.

دیدگاه / پاسخ