حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
نانوایی‌های متخلف در استان اصفهان بدون اغماض پلمب می‌شوند

نانوایی‌های متخلف در استان اصفهان بدون اغماض پلمب می‌شوند

 باخبرباش / امیر رضا نقش روز شنبه در  کارگروه گندم، آرد ونان استان در استانداری اصفهان، افزود: تسریع در رسیدگی به تخلف های نانوایان باید در آینده مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت ویژه بر نانوایی ها در زمینه تعطیلی و ساعات کاری آنها، ادامه داد: امسال عزم جدی بر نظارت بر فعالیت نانوایی ها وجود دارد و با واحدهای صنفی که شیفت تعطیلی خود را رعایت نکنند، بطور جدی و با شدت برخورد خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: فعالیت نداشتن نانوایی های اصفهان در روزهای اول و دوم و تا حدودی سوم نوروز امسال مشکلات زیادی را برای شهروندان و مسافران نوروزی در این استان ایجاد کرد.
نقش تاکید کرد: فعالیت نانوایی های استان در تعطیلات عید فطر هم باید بر اساس برنامه از پیش تعیین شده انجام شود و هیچ واحد صنفی مجوز تعطیلی در این ۲ روز را ندارد.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلف نانوایی ها باید بصورت جهادی و جدی با متخلفان برخورد شود، اضافه کرد: تعزیرات حکومتی استان باید برخورد با نانوایی های متخلف را در اولویت قرار دهد و در این زمینه با متخلفان بطور جدی برخورد کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد نانوایی های استان تابلو و کاردکس ندارند و باید سهمیه آرد برای این واحدهای صنفی متخلف تخلیه نشود.

نقش خاطرنشان کرد: کارگروه های آرد و نان و تنظیم بازار استان بسیار مهم و اثر گذار هستند و باید تقویم سالیانه داشته باشند و جلسه های آنها بصورت ماهیانه و منظم برگزار شود.
جلسه کمیته آرد و نان استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استان با موضوع اصلی بررسی وضعیت تامین گندم صنف و صنعت و نظارت بر فعالیت و تعطیلی نانوایی های استان تشکیل شد. 

دیدگاه / پاسخ