حالت شب
  • Wednesday, 16 October 2024
در نشست خبری قبل از مسابقه سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان چه گذشت؟

در نشست خبری قبل از مسابقه سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان چه گذشت؟

جای این تیم در لیگ نخبگان بود، سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد اما فردا در بازی نشان داده خواهد شد که چی تیمی عملکرد بهتری دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان ، در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان ایران اظهار داشت: بازی اول را باختیم، در این دیدار به امید پیروزی به میدان می‌آییم و تمام سعی خود را می‌کنیم که با امتیاز به تاجیکستان برگردیم.

او افزود: در لیگ داخلی در بازی‌های اخیر نتایج خوبی نداشتیم، سپاهان هم همینطور، این مسابقات در سطح دیگری برگزار می‌شود که مطمئن هستیم برای یک بازی خوب به ایران آمدیم.

تختائف افزود: در مورد سپاهان اطلاعات خوبی داریم، جای سپاهان در لیگ نخبگان بود و این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد ، اما در بازی فردا مشخص می شود  چی تیمی عملکرد بهتری خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت: درست است که در ۲ هفته اخیر بازی زیادی نداشتیم اما مشکلی نیست و ما آمادگی تیم را برای این بازی حفظ کردیم.

مطمئن هستم با امتیاز ایران را ترک خواهم کرد

لارین النسکی بازیکن تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در ادامه این نشست گفت: ما آماده هستیم و رقیب را خیلی خوب می‌شناسیم، اطمینان داریم در میدان رقابت خواهیم کرد و با امتیاز اینجا را ترک خواهیم کرد.

 النسکی اظهار داشت: ما آماده هستیم و رقیب را می‌شناسیم، سپاهان تیم خوبی است، اطمینان داریم در میدان رقابت خواهیم کرد و با امتیاز اینجا را ترک خواهیم کرد.

وی افزود: اطلاع خوبی در مورد تیم سپاهان داریم، حنانوف اینجا بازی می‌کند، تیمه‌هایی که در ۵ رده بالای جدول ایران هستند تیم خوبی هستند.

چشمان حنانوف چشمان من نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: درست است که حنانوف در تیم استقلال تاجیکستان بازی کرده است و از آنها اطلاعات دارد اما چشمان حنانوف چشمان من نیست.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت : هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا است و یک بازی خانگی مقابل تماشاگران خود داریم  که انتظار کسب ۳ امتیاز  بازی را دارند.

مورایس تصریح کرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار می‌شود، تیم‌ها همه باکیفیت هستند و فناوری‌های پیشرفته به کار می‌رود، تنها مشکلی که داشتیم دسترسی به ویدیو بازی‌ها و اطلاعات تیم استقلال تاجیکستان بود.

سرمربی سپاهان گفت: تیم ملی خوبی دارند، بازیکنان خوبی دارند، بازیکنان لژیونر که در تیم ما نیز حضور دارند؛ نمی‌توانم در مورد تیم حریف بگویم که چه کار خواهد کرد، این به تمرکز تیم‌ها ربط دارد؛ فردا مشخص خواهد شد کدام تیم آماده‌تر خواهد بود.

 به هواداران افتخار می‌کنم، مطمئن باشید که ما و مربی بهترین خودمان را برای این مسابقه می‌گذاریم 

ابوبکر کامارا، بازیکن تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان  اظهار داشت: برای بازی فردا آماده هستیم و می‌خواهیم نتیجه را کسب کنیم؛ ما از نظر فیزیکی و تاکتیکی آماده هستیم؛ تمرکزمان روی هدف‌مان است تا یک برد خوب را تقدیم هواداران کنیم.

وی افزود: فوتبال است؛ اگر راجع به خودم بخواهم صحبت کنم؛ آماده‌ام که از تجربه خودم برای تیم استفاده کنم؛ من سپاهان، شهر اصفهان و هواداران سپاهان را دوست دارم.

کامارا تصریح کرد: نه فقط به خاطر اینکه امروز عضو تیم سپاهان هستم این را می‌گویم؛ کاملاً صادقانه می‌گویم خوشحالم که اینجا هستم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: درباره هواداران هم افتخار می‌کنم به آن‌ها، مطمئن باشید که ما و مربی بهترین خودمان را برای این مسابقه می‌گذاریم و بیشترین چیزی که از آنها می‌خواهیم حمایت است.

وی ادامه داد: بالاخره فوتبال است و برد باخت دارد اما تلاشمان را می‌کنیم در این زمینه به بهترین نتیجه برسیم؛ به معنای واقعی کاملاً آماده هستیم. بدن من نیز منتظر است تا بازی فردا شروع شود و بهترین اتفاق رخ دهد.

عکس:بهاره غلامی

دیدگاه / پاسخ