حالت شب
  • Sunday, 05 May 2024
نویدکیا دیگر تحمل ناراحتی هواداران را ندارم

نویدکیا دیگر تحمل ناراحتی هواداران را ندارم

به گزارش باخبرباشمحرم نویدکیا روز چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل همشهری خود ذوب‌آهن با بیان اینکه حضورم در سپاهان مسائل مالی و کارنامه شخصی نبوده است، ادامه داد: از روزی که به این تیم به عنوان سرمربی وارد شدم برای داشتن ساختار بهتر باشگاه و روند هجومی خوب و باثبات تلاش کرده‌ام اما نتایج این فصل به گونه‌ای نیست که بتوانم از عملکرد خودم دفاع کنم.

نویدکیا ضمن اظهار کناره‌گیری از ادامه حضور در تیم سپاهان افزود: از این به بعد نیاز است که به تیم انرژی جدیدی وارد شود و از لحاظ روحی و روانی بتواند آمادگی بهتری برای بازیکنان رقم بزند، هیچ فشاری از سوی هیات مدیره و عوامل باشگاه مبنی بر استعفای من نبوده و ناراحتی هواداران تنها دلیل کناره‌گیری من از سرمربی‌گری سپاهان است.
وی ضمن ابراز تشکر از مدیریت کارخانه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: شاید بعضی‌ها بگویند که با وجود قرارگیری سپاهان در رده سوم و داشتن ۱۱ بازی‌ پیش‌رو، اگر سهمیه بگیریم عملکرد ما هم قابل قبول بوده است اما ناراحتی هواداران برایم قابل تحمل نیست.

نویدکیا ضمن ابراز نارضایتی از نتیجه شهرآورد اصفهان در هفته نوزدهم افزود: به هواداران حق می‌دهم که ناراحت باشند اما باید کمی واقع بینانه به این موضوع پرداخت.

وی درخصوص عملکرد ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان گفت: تیم ذوب‌آهن علاقه داشت که ساختار دفاعی خوبی از خود به نمایش بگذارد و فکر می‌کنم برای آن‌ها گرفتن این مساوی نتیجه مورد قبولی باشد.
نویدکیا ادامه داد: نیمه اول موقعیت زیادی نداشتیم و در نیمه دوم بر گردش توپ بیشتر و توپ‌گیری از حریف اصرار داشتیم که باعث خلق چند موقعیت خوب بود و اگر از فاصله پنج یا ۱۰ متری توپی گل نمی‌شود کاری نمی‌توانم انجام دهم. 

وی در پایان گفت: از هرکسی که قرار است به تیم کمک کند می‌خواهم که اجازه دهد ابتدا تیم به ثبات برسد و فشار نباید بیش از حد به کادر یا بازیکنان اعمال شود تا بتوانند خود را جزو برترین‌ها نگه دارند و بعد به قهرمانی برسند.
در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، روز چهارشنبه سپاهان مقابل همشهری خود ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش ‌جهان به تساوی بدون گل رضایت داد.

دیدگاه / پاسخ