حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
هایگلاس AGT اصل و تقلبی را چگونه تشخیص بدهیم؟

شرکت AGT یکی از نام های آشنا در صنعت دکوراسیون داخلی است که مجریان سازه های چوبی از ویژگی ها و کیفیت آن آگاه هستند اما این برند نیز به رقم محبوبیت بالا از گزند سودجویان در امان نمانده و مانند بسیاری دیگر از برندهای خوش نام نمونه های تقلبی آن در بازار وارد شده ، شناخت محصول اصل و تمیز دادن آن از کالای تقلبی هر چند کار پیچیده ای است اما با دقت در برخی جزئیات می توان از اصالت کالای اصلی مطمئن شد

عرضه هایگلاس AGT اصلی در نمایندگی های رسمی

هایگلاس AGT اصل و تقلبی را چگونه تشخیص بدهیم؟

شرکت AGT در سال ۱۹۸۴ در شهر انتالیا ترکیه تاسیس  و با ارائه ام دی اف هایگلاس با کیفیت  توانست شهرت جهانی پیدا کند ، این شرکت با تولید درب ، پروفیل و ام دی اف و لمینت به یک مجموعه کامل در این قسمت مبدل گردید و هم اکنون شرکت AGT در زمینی به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع با قدرت به کار خود ادامه می دهد و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو و صادرات به بیش از ۶۵ کشور دنیا در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور ترکیه قرار دارد.

 

این شرکت که در ابتدا ۳۸ رنگ شناخته شده بود  در سال ۲۰۱۴ هفت مدل مات به این مجموعه اضافه نمود و با تنوع در رنگ های محصولات خود و ورود به بازار ایران به یکی از پر طرفدارترین هایگلاس های بازار تبدیل شد و با ارائه ورق های در  ابعاد ۲۸۰*۱۲۲ سانتی متر و ضخامت آن ۱۶ میلیمتر و  روکش PVC هایگلاس راه موفقیت را سریع تر پیمود ولی سودجویان با ارائه محصول های تقلبی در بازار (مخصوصا در بازار کشور ایران ) سعی کردند تا کالای بی کیفیت  را به جای ورق های با کیفیت AGT  در بازار به مشتریان کم تجربه عرضه کنند .

 

این سودجویان با استفاده از بی اطلاعی و کم تجربه گی برخی از مشتریان ورقهای تقلبی را به عنوان ورق اصلی و با نشان دادن برگه ای کاذب مبتنی بر ثبت این شرکت در کشور انگلستان و اصل بودن ورق ارائه شده به مشتری  سعی در مجاب کردن آنها می نمایند و متاسفانه در حال حاضر تعدادی از مجریان و کابینت کاران و سازندگان دکوراسیون داخلی که از محصولات تقلبی در پروژه های خود استفاده نموده اند  در پی شکایت مشتری ضمن  از دست دادن اعتبار خود  دچار خسارت های سنگین گردیده  متضرر شده اند .

اما با آگاهی و شناخت تفاوت پنلهای AGT اصل و تقلبی می توان  به فرایند کلاهبرداری و نقشه های سودجویانه آنها پایان داد 

راه های تشخیص هایگلاس اصل با تقلبی

آرم AGT در پشت ورق های ای جی تی اصل

اولین و راحترین روش تشخیص اصل بودن ورق های هایگلاس ای جی تی لوگو یا آرم AGT در پشت ورق های هایگلاس می باشد. ای جی تی اصل  فقط یک مربع خالی را در بغل آرم AGT دارد ولی ای جی تی تقلبی آرم متفاوتی دارد.

در عکس زیر میتوانید آرم هک شده در پی وی سی پشت هایگلاس مشاهده کنید.

نمونه یک ورق تقلبی AGT دو مربع داخل یکدیگر در آرم نشان از غیر اصل بودن آن است 

آپلود عکس

 

نمونه AGT اصلی ، لوگوی اصلی این شرکت بصورت دو نیم مربع مقابل همدیگر است 

 

آپلود عکس

روکش پوست پرتقالی 

یکی از ساده ترین  روش های  تشخیص ورق های AGT اصل از تقلبی مراجعه به روکش ورق ها می باشد در این مرحله شما می توانید با جدا کردن سلفون های  ورق  و اطمینان از صاف و آیینه ای بودن آن بر اصل بودن ورق دریافتی اطمینان داشته باشید و و اگر روکش ها صاف نباشند و حالت موج یا پوست پرتقالی داشته باشند احتمال زیاد ورق بی کیفیت و  تقلبی است .

بارکد و شناسنامه پالت

برای تشخیص ورق های اصل می توان با بررسی شناسنامه محصول  که روی پالت های AGT قرار داده می شود و بارکد شناسه محصول است از اصالت کالا اطمینان حاصل کرد.

آپلود عکس

 

در پایان پیشنهاد می کنیم با ارتباط با شرکت مبتکـــــــران چـــــوب دارکــــوب بعنوان نمایندگی رسمی شرکت➖AGT➖در ایــــران و مرکز معتبر تهیه و توزیع کلیه فراورده های چوبی و  ارسال به سراسر کشور ضمن اطمینان از اصل بودن محصولات AGT  به سادگی خرید خود را انجام دهید. 
☎️تماس با ما:
۰۳۱-۳۳۲۰۴۱۹۱-۴
☎️۰۹۱۳۴۰۴۴۱۰۰ 

اصفهان ، خیابان امام خمینی ، بعد از تابلوی عاشق آباد ، جنب نمایندگی تویوتا

 
 

دیدگاه / پاسخ