حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
هلدینگ رسانه ای باخبرباش چطور به مدیریت کسب و کارها و کمپین های رسانه ای و تبلیغاتی کمک میکند

از ترفندهای انتخاباتی تا برند سازی شخصی در زیر یک سقف

برای رسیدن به هدف یک نقشه راه یک بیزنس پلن قابل انجام نیاز است نه شعارها و روش های غیر کاربردی

هلدینگ رسانه ای باخبرباش چطور به مدیریت کسب و کارها و کمپین های رسانه ای و تبلیغاتی کمک میکند

 

برای یک حرکت موثر و مستمر در مدیریت کسب و کار به یک نقشه راه قابل اجرا نیاز است ، اما این پلن کسب و کار از تحلیل دقیق و صحیح نیازها،ظرفیت ها ، رقبا، بازارشناسی و بازارسازی ، آسیب شناسی و نحوه ارتباط با بازارهای هدف و حفظ مشتریان فعلی و خلق مشتریان جدید شروع می شود . تلاش کارشناسان هلدینگ رسانه ای باخبرباش و تیم های تبلیغات و برندینگ این مجموعه  بر آن است تا  امکان موفقیت  کسب  و کار شما  را فراهم نمایند و به همین منظور  پکیج خدمات پیشنهادی متفاوتی در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد که بهترین و بروزترین ترفندهای تبلیغاتی را در بر گرفته و در بازار رقابتی امروز می تواند تاثیر مناسبی بر آینده هر کسب و کاری داشته باشد .

این مجموعه با شروع فعالیت رسانه ایی مکتوب از سال 1384 با نام نگاه کویر اقدام به انتشار هفته نامه ای متفاوت با کیفیت  مطلوب نمود و  از سال 1394 با افزودن 2 برند باخبرباش و نگاه آریایی و اخذ مجوز های مربوطه ، سطح خدمات و فعالیت های خود را ارتقا ء بخشید.

پایگاه خبری باخبرباش به عنوان اولین مجموعه خبری استان اصفهان با اپ اختصاصی و کاربردی توانست سرعت ارسال اخبار و دسترسی مخاطبین به جدیدترین اخبار استان و کشور را افزایش داده و امکان اطلاع کاربران به اخبار را بصورت رایگان و با نصب اپ مهیا نماید .

از طرف دیگر کانون تبلبغاتی نگاه آریایی به عنوان یک مکمل تخصصی در زمینه تبلیغات و مشاوره کسب و کار ها راه اندازی شد که اپ کوجاس اولین و تنها اپ دارای مجوز رسمی وزارت ارشاد در اصفهان با امکانات بی نظیر مکان یابی و ارتباط سازی بین کاربران با  صنوف استان اصفهان یکی از خدمات این کانون تبلیغاتی می باشد .

بخش توسعه ای این مجموعه با حضوری فعال در فضای مجازی و کانالهای تلگرامی مطرحی همچون اصفهان(کانال رسمی اصفهان با آی دی @esfahan  ) باخبرباش و جالبس در کنار ده ها گروه و سوپر گروه تخصصی و عمومی و پیج های اینستاگرامی فعالی چون اصفهان مترو پلیس ، حواشی داغ ، باخبرباش و... بر انتشار هدفمند محتوا متمرکز گردید.

آنچه در این نامه مطرح شد خلاصه ای از خدمات و امکانات ما بوده که  در ادامه با نمونه های اجرایی هر بخش آمده است.

  *خدمات مولتی مدیا

-واحد مولتی مدیا هلدینگ باخبرباش با بکار گیری تیم حرفه ایی عکاسی ،تدوین و تصویربرداری و گرافیک آماده اجرای پروژه های تصویری ، تیزرسازی ،کلیپ های گزارشی و پوشش تصویری همایش ها و نشست های خبری و رسانه ای در موضوعات مختلف می باشد که می توانید نمونه هایی از آن را در لینک های زیر مشاهده کنید 

نوروز اصفهان سیتی سنتر

https://www.aparat.com/v/b9rWZ

-یکی از تخصصی ترین واحد های مدیای این مجموعه ، واحد تولید تیزرهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی با رویکردی متفاوت و خبر محور بوده که با استقبال مشتریان و مخاطبان آنها همراه گردیده و روزبه روز  به کیفیت و تنوع آن افزوده ایم.

 

تیزر تئاتر کنت دراکولا

https://www.aparat.com/v/to2mX

-این مجموعه مجهز به بروزترین استودیوی خصوصی صدا در اصفهان بوده که در کنار تیم صدابرداری ، میکس ، مسترینگ،و مجریان صاحب صدا و توانمند، قادر به تولید انواع فایلهای صوتی شامل پادکست ها ، پیامهای صوتی ، کتاب های صوتی ، برنامه های رادیویی ، موزیک و ... می باشد و به عنوان مثال می تواند یک برنامه رادیویی هفتگی با محوریت موضوعی و از طریق مصاحبه تلفنی یا حضوری با موضوعات و چالش های مربوطه طراحی و اجرا نماید.

 

-یکی دیگر از ظرفیت های رسانه ای باخبرباش تولید برنامه خبری 90 ثانیه اختصاصی از رویدادهای استان و ادارات و ارگانهای خصوصی و دولتی بوده که در قالب یک پروژه متفاوت امکان انتشار خلاصه اخبار و رویدادهای  هر مجموعه ای را فراهم خواهد آورد و در دنیایی که زمان بسیار اهمیت دارد با یک خلاصه خبری کوتاه می توان اقدامات و فعالیت های شاخص هر مجموعه ای را مستند و منتشر کرد .

 

نمونه اخبار 90 ثانیه ویژه اخبار اصفهان سیتی سنتر

https://www.aparat.com/v/tqTJc

-یکی از چالش ها و مشکلات در برگزاری همایش ها عدم تولید محتوای بصری مناسب و اکران آن در طول همایش می باشد، که این مجموعه با توان تولید و طراحی انواع لوگولوپ و محتواهای رسانه ای می تواند یک جذابیت بصری مناسب به برنامه ها و همایش های مختلف اضافه نماید.  

 

*خدمات اجرایی همایش و سمینار

-این مجموعه سابقه برگزاری همایش ، سمینار و مشارکت در اجرای برنامه های متعدد را در کارنامه خود دارد و در کنار خدمات رسانه ایی و مدیا قادر به طراحی و اجرای همایش ها و سمینارهای کاربردی و یامشارکت در اجرا می باشد.

 

*خدمات رسانه ایی و اطلاع رسانی

-این مجموعه با راه اندازی پایگاه خبری باخبر باش سعی نموده نسبت به پوشش رسانه ای مناسب اخبار استان در قالب یک اپلیکیشن اختصاصی و خاص اقدام نماید و کاربران را به راحتی چند کلیک و نصب آسان این اپ از مارکت های مختلف اندروید به دنیای خبر استان دعوت نماید.در همین راستا می توان با ایجاد یک دسته بندی اختصاصی  هر مجموعه ای کلیه اخبار و رویدادهای آن را به سرعت در اختیار کاربران قرارداد.

 http://bakhabarbash.ir

 

*تولید محتوای گرافیکی

-بدون شک بخش اعظمی از فعالیت های رسانه ایی  هر مجموعه ای  به استفاده از ظرفیت های کانون های تبلیغاتی و طراحی معطوف گردیده ، این مجموعه با دارا بودن یک کانون تبلیغاتی فعال آماده ارائه انواع خدمات طراحی و گرافیکی بوده و در برنامه و مناسبت های مختلف ارائه خدمات مینماید.

 *خدمات اختصاصی شبکه های اجتماعی

-تجربه چندین ساله این مجموعه در زمینه مدیریت صفحات و تولید محتوای اختصاصی شبکه های اجتماعی یک ظرفیت ویژه را در اختیار مشتریان قرار داده تا با خیال آسوده مدیریت صفحات اختصاصی خود را در اختیار این مجموعه قرار داده و بصورت حرفه ایی نسبت به انتشار محتوا ، افزایش فالور و ممبر و... اقدام نمایند.

 

*خدمات کاروکسب

-آنچه مجموعه نگاه کویر را از سایر مجموعه های رسانه ای و تبلیغاتی جدا می نماید سابقه چندین ساله فعالیت در حوزه کسب و کار بوده که به ده ها مجموعه خدمات مشاوره ای و اجرایی ارائه نموده و آمادگی دارد با سرفصل های زیر در کنار مجموعه های اختصادی قرار گرفته و یک برنامه تبلیغاتی منسجم و هدفمند و بررسی مشکلات و آسیب ها نسبت به اطلاع رسانی و تبلیغات محصولات و خدمات اقدام نمایند.

  

قطعا هر مدیر کسب و کاری برای نمایش بهتر توانایی ها و حضور در بازار رقابت و برند سازی اصولی نیاز به یک برنامه مشخص دارد که تیم باخبرباش  با بیش از 20 سال تجربه ی فعالیت رسانه ای و تبلیغاتی تلاش کرده تا آن چه را که برای معرفی یک کسب و کار و حضور در دنیای مدرن کسب وکار لازم است تهیه و تولید و ارائه  نماید و بصورت خلاصه میتواند در موارد زیر همراه کسب وکارها و مدیران و روابط عمومی ها باشد .

  

خدمات طراحی

طراحی نشان ، بروشور ،کاتالوگ ، ست اداری 

  

خدمات رسانه و  دیجیتال مارکتینگ

آموزش اینستاگرام  و شبکه های اجتماعی 

طراحی سناریو و مشاوره  رسانه ای

رپرتاژ خبری و خبر خاموش و مستقیم

 

خدمات عکاسی

عکاسی محیطی

عکاسی تبلیغاتی 

عکاسی صنعتی

 

خدمات مدیا(تیزر و صدا)

ایده پردازی، سناریو و تولید تیزر یک دقیقه ای

ایده پردازی، سناریو و تولید  مستند یک دقیقه ای

ایده پردازی، سناریو و تولید پادکست  60  ثانیه

خدمات انتشار تبلیغات در شبکه های اجتماعی و وب سایت

انتشار در کانال تلگرام اصفهان،باخبرباش و جالبس

انتشار در آپارات و وب سایت باخبرباش

انتشار در وب سایت و اپلیکیشن  کجاس و 40 پایگاه خبری

پیامک انبوه 

 گروه های تخصصی واتس آپ و تلگرام  و بانک شماره ها

 

مواردی که در بالا به ان اشاره شد، مختصری از عناوینی است که کا  با اجرای مو به موی آن تلاش می کنیم  احتمال موفقیت شما را  افزایش دهیم . آخرین توصیه ما به شما این است که زمان را از دست ندهید. ما در کنار شما هستیم و مجموعه ما با تجربیات بیش از 20 سال فعالیت رسانه ای  و تبلیغاتی راه حل های عملی و تجربی متفاوتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

  • آدرس : اصفهان سیتی سنتر،طبقه سوم ،واحد a321 
  •  خیابان میر ، کوچه 26 ، پلاک 41
  • تلفن :
  • 03136622123
  • 03136550480
  •  
  • موبایل : 
  • 09133147435
  • 09133658705
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه / پاسخ