حالت شب
  • Thursday, 02 May 2024
هنرمندان مردم را شاد کنند/ تئاتر شهر در چهارباغ ساخته شود

هنرمندان مردم را شاد کنند/ تئاتر شهر در چهارباغ ساخته شود

شهردار اصفهان با اعلام اینکه هنرمندان مردم را شاد کرده و شادی را در جامعه و بین مردم بیاورند و این آخرین خواسته مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، قدرت الله نوروزی در در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اظهار داشت: پس از رفع موانع، تئاتر شهر در چهارباغ ساخته شود و سینماهای احداث شده در مناطق ۱۱ و ۱۵ شهردار ی مسیری را بگشاید تا فرهنگ سینما سازی به عنوان امری واجب به مناطق مختلف شهر برود.

وی بیان داشت: هنرمندان باید تولید محتوا کرده و از ظرفیت‌های ایجاد شده در تالار هنر به خوبی استفاده کنند، گفت: کار شهرداری ایجاد ساختار، تشکیلات و زیربنا است و هنرمندان باید با تولید محتوا این ساختار را تقویت کرده و هنر را به نمایش بگذراند.

وی خطاب به هنرمندان تأکید کرد: نگذارید تالار هنر حتی یک شب هم تعطیل بماند و هنر در اصفهان به عنوان شهری سرشار از هنر با رخوت و افسردگی مواجه شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: هنرمندان باید پویایی را در این فضای نیازمند شادابی ایجاد کنند همانگونه که ۱۰۰ سال پیش پیشکسوتان شما چنین کردند و نام اصفهان را به عنوان شهر مظهر تئاتر و هنرهای نمایشی ثبت کردند.

وی اظهار کرد: آرزوی ما است که تنها به تالار هنر بسنده نشود بلکه هر مکانی که قبلاً ساخته شده ولی از حیث انتفاع افتاده، همچون این مکان بازسازی شود تا شهرداری نیز فعالیت‌های خود را مجدانه ادامه بدهد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز با انجام اقدامات اساسی این مکان تکمیل و تقدیم هنرمندان می‌شود تا در آن هنر خود را به نمایش بگذارند و به تأمین آرامش و آسایش مردم کمک کنند؛ آخرین خواسته مدیریت شهری و شورای شهر این است که هنرمندان مردم را شاد کرده و شادی را در جامعه و بین مردم بیاورند.

نوروزی اظهار کرد: در جلسات دیدار با هنرمندان، یکی از درخواست‌های اصلی آنها رسیدن تالار هنر به جایگاه واقعی خود بود؛ شورای اسلامی شهر و شهرداری این موضوع را به طور جدی پیگیری کرد و بودجه‌ای معادل پنج میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شد، اما با توجه به اهمیت این مکان و توجه کمیسیون فرهنگی شورای شهر و همت مدیر منطقه ۱۰ شهرداری و علاقه‌مندی مدیریت شهری به هنر اعتبار در نظر گرفته شده برای بازسازی تالار هنر به هشت میلیارد تومان افزایش یافت.

دیدگاه / پاسخ