حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در بعدازظهرها/ دمای هوای اصفهان به 23 درجه سانتیگراد رسید

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در بعدازظهرها/ دمای هوای اصفهان به 23 درجه سانتیگراد رسید

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: تا پایان هفته وزش باد نسبتا شدید در بعدازظهرها پیش بینی میشود.

زهرا سیدان درگفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: تا پایان هفته جو نسبتا پایداری را خواهیم داشت که غبار محلی و کاهش دید را در مناطق مرکزی و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در مناطق شمال و شرق استان همراه با گرد و خاک محلی ، کاهش دید و کیفیت هوا را در پی دارد، ادامه داد: دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و دمای هوای اصفهان در گرمتری نقطه  تا 38 درجه سانتیگراد و در سردترین نقطه به 23 درجه سانتیگراد میرسد.

سیدان افزود: کاشان گرمترین دما را در سطح استان اصفهان دارد و به42 درجه سانتیگراد رسیده و در بوئین میاندشت که سردترین هوا را دارد به 14 درجه سانتیگراد  میرسد، اضافه کرد:  در 24 ساعت گذشته شهرضا 2 ودهم میلیمتر بارش داشته وزرین شهر به 5 و سه دهم درصد میرسد و در مورچه خورت و دهق، چادگان و سمیرم و فرودگاه بارش باران به زیر 1 درصد میرسد.

وی ادامه داد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز در سطح استان است که بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به‌صورت صاف تا قسمتی ابری از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود. احتمال بارش پراکنده در نیمه جنوبی  استان نیز وجود دارد.

دیدگاه / پاسخ