حالت شب
  • Wednesday, 17 April 2024
آغاز بارش برف و باران در مناطق غربی اصفهان

هوای اصفهان از اول اسفند سالم شد

در اواخر هفته

آغاز بارش برف و باران در مناطق غربی اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و از اواخر وقت در مناطق غربی بارش برف و باران را خواهیم داشت.

فاطمه زهرا سیدان در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی دو روز آینده  است.

وی بیان داشت: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پیش بینی اداره کل هوای استان اصفهان اعلام کرد: از اواسط روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان در اکثر مناطق افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و از اواخر وقت در مناطق غربی بارش برف و باران آغاز میشود.


بیشتر بخوانید؛

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا شب

وی اعلام کرد: در روز پنجشنبه در سایر مناطق  بارش با شدت کمتر خواهیم داشت.

سیدان با اظهار اینکه بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت، اضافه کرد:  امروز هوای صاف و غبار صبحگاهی از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید گزارش شده است.

سیدان از هوای  کمی ابری، غبارصبحگاهی از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در روز سه شنبه خبر داد و گفت: هوای کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و در اواخر وقت احتمال بارش پراکنده پیش بینی میشود.

دیدگاه / پاسخ