حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
هیات فوتبال اصفهان از جواد نکونام شکایت کرد

هیات فوتبال اصفهان از جواد نکونام شکایت کرد

 

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال اصفهان از شکایت این هیات از جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تهران در پی حواشی مسابقه اخیر استقلال و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر خبر داد.

احمدرضا هادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، دلیل شکایت را رفتار نامناسب نکونام در بازی شنبه شب تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد و اظهارداشت: این مربی به غیر از درگیری با فیلمبردار صدا و سیما با عوامل هیات فوتبال نیز وارد تنش شد.

وی ادامه داد: نکونام بازیکن اسبق و بزرگ تیم ملی بوده است که همه ما ملزم به حفظ احترام او هستیم اما رفتار این مربی در مسابقه اخیر هیچ جای توجیهی ندارد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال اصفهان اضافه کرد: بر همین اساس و پیرو شکایت باشگاه استقلال از هیات فوتبال استان و باشگاه ذوب‌آهن مستندات و گزارش کامل خود را آماده و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم.

هادی تصریح کرد: آن شب شاهد بیان الفاظ رکیک از سوی سرمربی استقلال بودیم که به هیچ وجه در شان نکونام نبود و رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را خواستاریم.

جواد نکونام، سرمریی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان حضور نیافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در پایان این مسابقه همچنین بین این سرمربی و یکی از فیلمبرداران مستقر در کنار زمین تنش رخ داد که با وساطت شماری از عکاسان و فیلمبرداران و کادر استقلال از ادامه آن جلوگیری شد، در پی آن نکونام در نشست خبری پس از مسابقه نیز حاضر نشد.

دیدگاه / پاسخ