حالت شب
  • Sunday, 19 May 2024
واژگونی سرویس کارکنان یک واحد صنعتی در علویجه اصفهان ۲ کشته برجاگذاشت

واژگونی سرویس کارکنان یک واحد صنعتی در علویجه اصفهان ۲ کشته برجاگذاشت

به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار داشت: ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه امروز صبح حادثه واژگونی مینی‌بوس سرویس کارکنان در ۱۵ کیلومتری شهرک صنعتی علویجه ( از سمت اصفهان) به اورژانس گزارش شد.

عباس عابدی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و سه کد نجات هلال احمر به محل این حادثه، افزود: یک مرد ۳۵ ساله و یک زن ۳۳ ساله بر اثر این حادثه جان باختند.

وی ادامه داد: ۱۸ مصدوم این حادثه شامل یک زن و ۱۷ مرد نیز به بیمارستان های گلدیس شاهین‌شهر و فاطمه الزهرا(س) نجف آباد منتقل شدند.

شهر علویجه از توابع بخش مهردشت شهرستان نجف آباد در غرب اصفهان است.

مصدومیت هفت نفر در تصادف زنجیره ای در فلاورجان

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین گفت: حادثه تصادف زنجیره ای بین ۶ دستگاه خودرو ( شامل نیسان، خاور، سمند و سه پراید) در فلاورجان رو به روی پل هوایی کلیشاد ساعت پنج و ۳۶ دقیقه امروز صبح به اورژانس گزارش شد.

عابدی افزود: این حادثه هفت مصدوم مرد ۲۵ تا ۴۰ ساله داشت که چهار مصدوم به بیمارستان‌های امام فلاورجان و شفای کلیشاد منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سه مصدوم دیگر مراقبت های سرپایی دریافت کردند، خاطرنشان کرد: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه اعزام شد.

شهرستان فلاورجان با حدود ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

دیدگاه / پاسخ