حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
واکنش دشان به حذف فرانسه از لیگ ملت های اروپا

واکنش دشان به حذف فرانسه از لیگ ملت های اروپا

 سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از حذف از لیگ ملت های اروپا اعتراف کرد که شاگردانش چه از نظر بدنی و چه از نظر فنی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

 نمایش ناامید کننده تیم ملی فوتبال فرانسه در لیگ ملت های اروپا ادامه پیدا کرد و این بار شاگردان دشان در چهارمین بازی خود با یک گل برابر کرواسی شکست خوردند.
فرانسه از چهار بازی خود در لیگ ملت های اروپا تنها ۲ امتیاز کسب کرده است تا با قرار گرفتن در قعر جدول رده بندی نتواند راهی دور بعد شود و حذف تلخ و زود هنگامی از این رقابت ها داشته باشد.
دیدیه دشان بعد از شکست برابر کرواسی و حذف از سومین دوره لیگ ملت های اروپا گفت: متاسفانه باید بگویم که در این رقابت ها از نظر بدنی و انرژی ضعیف تر از حریفان بودیم. از نظر فنی هم در سطح خوبی نبودیم. بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و ثابت کردند که از نظر بدنی آماده نیستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه ادامه داد: همواره می توان از شکست ها و در کل نتایج درس گرفت. هر بازی پر از درس است. فشار بازی ها بسیار بالا بود. چند بازیکن خود را به خاطر آسیب دیدگی از دست دادیم. البته دیگر تیم ها هم چنین مشکلی را داشتند. بازیکنان اکنون باید استراحت کنند و خود را آماده فصل جدید لیگ کنند.

دیدگاه / پاسخ