حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
وضعیت مبهم نیمکت ذوب‌آهن با حضور احتمالی تارتار در تیم ملی امید

وضعیت مبهم نیمکت ذوب‌آهن با حضور احتمالی تارتار در تیم ملی امید

 به گزارش باخبرباش به نقل از فارس  فدراسیون فوتبال پس از ماه‌ها بررسی و مطرح شدن اسامی مختلف، به نظر می‌رسد به جمع‌بندی نهایی در خصوص گزینه خود برای هدایت تیم ملی امید رسیده است.

مهدی تارتار، سرمربی فعلی تیم فوتبال ذوب‌آهن که با این تیم در فصل جاری لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم با کسب ۳۱ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است، گزینه نهایی تیم ملی امید برای حضور بر روی نیمکت این تیم است.

به این ترتیب در صورت جدایی تارتار از ذوب‌آهن، این باشگاه بعد از ۲ فصل همکاری با این مربی، باید به دنبال سرمربی جدیدی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر باشد.

تارتار سابقه هدایت تیم‌هایی مانند راه‌آهن، داماش گیلان، گهر درود، گسترش فولاد تبریز، صبا قم، پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان، پیکان و ذوب‌آهن را در کارنامه دارد.

وی که به کار با بازیکنان جوان و معرفی فوتبالیست‌های جدید به فوتبال ایران معروف است، در صورت پذیرفتن پیشنهاد تیم ملی امید سرمربیگری ایران در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌ها و همچنین قهرمانی آسیا (مقدماتی المپیک) را برعهده خواهد گرفت و امیدوار خواهد بود تا ایران را به المپیک ۲۰۲۴ پاریس برساند.

دیدگاه / پاسخ