حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
پرسپولیس تحت تاثیر سپاهان قرار گرفت

پرسپولیس تحت تاثیر سپاهان قرار گرفت

 باخبرباش محمد یاوری، کارشناس فوتبال، در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: در دو بازی آخر شاهد تغییراتی در خط دفاع بودیم، مقداری روی سرعت و جسارت مشکل داشتیم، تغییراتی که اول عجیب به نظر می‌آمد ولی جواب داد و حداقل گل را در دو بازی دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه آمدن امید نورافکن در دفاع وسط و احمدزاده در پست دفاع هافبک چپ از جمله تغییرات بود، خاطرنشان کرد: بیشتر احمدزاده را یک دفاع هافبک می‌دیدیم تا یک دفاع چپ و بیشتر پوشش را نورافکن می‌داد.

یاوری خاطر نشان کرد: از دقیقه یک سپاهان آمده بود که ببرد، نمی‌شود گفت پرسپولیس ضعیف بود بلکه پرسپولیس تحت تاثیر سپاهان قرار گرفت.

کارشناس فوتبال افزود: اگر سپاهان همان کم جراتی را نشان می‌داد، پرسپولیس هم سعی می‌کرد همان پرسپولیس باشد، اما این سپاهان بود که پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد.

وی در خصوص تعییرات در خط دفاع عنوان داشت: این تغییر مثبت بوده ولی این که تاکتیک در بازی‌های بعد چه باشد را باید در تمرینات بعد ببینیم، دو بازی بعد خیلی مهم است که چه تصمیماتی گرفته می‌شود، البته با تعویض حسینی خیلی موافق نبودم که یکی از بهترین روزهای فوتبالش را داشت، وقتی تعویض شد پرسپولیس توانست از حملات زیادی از سمت چپ خودش انجام دهد.

کارشناس فوتبال در پایان بیان داشت: همه‌ دنبال این هستند که ضعف پرسپولیس را نمایان کنند، در صورتی که کیفیت سپاهان را کمتر تکیه کردند، این در حق سپاهان بی‌انصافی است، سپاهان عالی بود

دیدگاه / پاسخ