حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
پلیس اصفهان ارتباط قوی با مراکز دانش‌بنیان دارد

پلیس اصفهان ارتباط قوی با مراکز دانش‌بنیان دارد

سرهنگ مسعود طُریفی اظهار کرد : همچنین پلیس، تعاملات موثری با مراکز دانشگاهی استان برقرار کرده و پژوهش‌های کاربردی بسیاری با همت پژوهشگران دانشگاهی و پلیس در حال انجام است.

وی با بیان‌اینکه توسعه پژوهش‌ها در حوزه نظم و امنیت موجب ارتقای خدمات مطلوب به جامعه می‌شود، گفت: این پژوهش‌ها در راستای تحقق امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع جُرم انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان با اشاره به جایگاه ویژه پژوهش در مجموعه فرماندهی انتظامی استان افزود: پژوهش‌های بسیاری در عرصه جامعه‌ شناسی و روانشناسی اجتماعی در مراکز مشاوره پلیس انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به رویکرد جدید این مرکز در راستای‌ آگاهی بخشی و انتشار اخبار، بر چابک‌سازی رسانه پلیس در دوره جدید فعالیت تاکید کرد و گفت: در این راستا با تجمیع اخبار موثق و مورد نیاز مردم، به آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم در باره انواع جرائم، عملکرد پلیس و راهکارهای پیشگیری در جامعه پرداخته می‌شود.

سرهنگ طُریفی افزود: تلاش و خدمات شبانه‌روزی پلیس‌های تخصصی استان در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: پلیس از جنس مردم است و به مردم خدمت می‌کند و در این مسیر از هیچ کوششی در عرصه افزایش امنیت پایدار در جامعه دریغ نخواهد کرد و این اقدامات و خدمات نیز برای مردم محسوس است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این راستا همکاری و همراهی اصحاب رسانه بویژه ایرنا بعنوان رسانه مکتوب نظام تاثیر بسزایی در ارتقا ضریب امنیت و ایجاد آرامش روانی در جامعه دارد.

به گفته وی، لازم است تا سامانه‌های پلیسی از جمله پلیس ۱۱۰، ۱۹۷ و مراکز مشاوره بیش از پیش به مردم معرفی شوند تا آنها بتوانند در زمان بروز حادثه، انتقاد، شکایت، تقدیر یا نیاز به راهنمایی و مشاوره، به آنها مراجعه و خدمات دریافت کنند.

از ۱۹ تا ۲۵ آذر بعنوان "هفته ملی پژوهش" نامگذاری شده است.

دیدگاه / پاسخ