حالت شب
  • Wednesday, 08 May 2024
پلیس اصفهان طرح مبارزه با سارقان با عنوان ذوالفقار را آغاز کرد

پلیس اصفهان طرح مبارزه با سارقان با عنوان ذوالفقار را آغاز کرد

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا سرهنگ مسعود طریفی هدف از اجرای این طرح را اتخاذ تدابیر امنیتی در روزهای پایانی سال به‌منظور حفاظت از حقوق و اموال مردم عنوان کرد و گفت: با تدابیر فرمانده انتظامی استان اصفهان با اجرای این طرح ضربتی ، فضایی ناامن برای هر گونه سرقت برای سارقان ایجاد می‌شود و برای این منظور گشت‌های ویژه در سراسر مناطق استان در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سرقت، یکی از جرائمی است که با کاهش احساس امنیت در جامعه ارتباط مستقیم دارد، گفت: مبارزه با این جرم همواره به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم از پلیس و دستگاه قضا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس این موضوع را همیشه در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در طول سال اقدامات مقابله خوبی را با سارقان صورت داده و حجم سنگینی از اموال مسروقه را به مالباختگان بازگردانده است.

وی با بیان اینکه جرائم خشن از جمله سرقت‌های مسلحانه و به‌عنف در استان با به‌کارگیری و اشرافیت کارآگاهان مُجرب و کارآزموده تحت کنترل است، گفت: جلسات قرارگاه ویژه مبارزه با سرقت در استان هر ماه به ریاست فرمانده انتظامی استان و هر ۱۵ روز یکبار با حضور جانشین وی و هر هفته نیز با حضور کارشناسان پلیس آگاهی برگزار می‌شود.

سرهنگ طریفی از مردم، مسوولان دستگاه ها، نهادها و خبرنگاران رسانه های گروهی خواست تا با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجرا شدن آن و ارتقای روز افزون امنیت در این استان کمک کنند.

دیدگاه / پاسخ