حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
پنالتی گرفتن طارمی استعداد ذاتی است VAR هوش مهدی را تایید می‌کند

پنالتی گرفتن طارمی استعداد ذاتی است VAR هوش مهدی را تایید می‌کند

باخبرباش/ یک بازیکن پرتغالی گفت: برخی از مردم پنالتی گرفتن مهدی طارمی را دوست ندارند اما این یک استعداد ذاتی است.

«دیگو آمادو» بازیکن پرتغالی است که سابقه بازی با مهدی طارمی در تیم الغرافه قطر را هم دارد. آمادو که چند ماه در کنار طارمی بازی کرده و از خصوصیات مهاجم تیم ملی ایران آگاه است، در تازه‌ترین گفتگوی خود تاکید کرد که پنالتی گرفتن، استعداد طارمی است؛ حتی اگر برخی از هواداران فوتبال آن را دوست نداشته باشند.
طارمی اخیراً در بازی پورتو مقابل ویتوریا گیمارش موفق شد دو پنالتی به دست بیاورد که البته تنها یکی از این پنالتی‌ها را به گل تبدیل کرد.
روزنامه «اوژوگو» پرتغال به بهانه دو پنالتی اخیر طارمی سراغ آمادو رفته و گفتگویی با وی در این خصوص انجام داده است. این مصاحبه روی جلد روزنامه هم قرار گرفته است.
بازیکن پرتغالی گفت: پنالتی گرفتن طارمی یک ویژگی و استعداد ذاتی و بخشی از وجود او است. طارمی می‌داند که چگونه و چه زمانی منتظر برخورد و تماس با بازیکن حریف باشد.
آمادو افزود: بازیکنان حریف به سختی از انجام خطا روی طارمی دوری می‌کنند. او زمان بندی کاملی برای نزدیک شدن به این حرکات دارد که کار را پیچیده می‌کند.
وی همچنین با اشاره به استفاده داوران از کمک داور ویدئویی (VAR) برای بازنگری در خطاهای رخ داده روی طارمی گفت: اکنون داوران از VAR کمک می‌گیرند که وجود خطاها را تایید می‌کند. از آنجا می‌توانید ببینید که این نشانه هوش طارمی در محوطه جریمه است.
بازیکن پرتغالی اضافه کرد: ما باید برای حرکاتی که طارمی در لحظات تعیین کننده انجام می‌دهد، اعتبار قائل باشیم. برخی از مردم آن را دوست ندارند ولی این یک استعداد است.

دیدگاه / پاسخ