حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
چطور شلوار مردانه را با پیراهن ست کنیم ؟

ترفندهای ست کردن پیراهن و شلوار مردانه

ترفندهای ست کردن پیراهن و شلوار مردانه

چطور شلوار مردانه را با پیراهن ست کنیم ؟

اگر از پوشیدن لباس‌های تکراری خسته‌ شده‌اید و دیگر نمی‌دانید بهتر است با چه استایلی در محل کار خود حاضر شوید نگران نباشید؛ شما تنها آقایی نیستید که این مشکل را دارید بلکه خیلی از مردان با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند. ست کردن شلوار مردانه با پیراهن کمی کار سختی است؛ حق دارید اگر سردرگم شده باشید! هماهنگ کردن رنگ پیراهن مردانه با شلوار ابتکار و خلاقیت می‌طلبد؛ ما در این مقاله بهترین ترفندهای ست کردن پیراهن و شلوار را برایتان آورده‌ایم. دانستن این نکات حتی موقع خرید اینترنتی شلوار مردانه خیلی به دردتان می‌خورد؛ پس با ما همراه باشید.

ترفندهای ست کردن پیراهن و شلوار مردانه

موقع خرید ست پیراهن و شلوار مردانه یک سری نکات را باید در نظر داشته باشید که اگر آن‌ها را رعایت نکنید ممکن است به ضررتان تمام شود؛ چون هم پول خود را هدر داده‌اید هم ممکن است درنهایت یک استایل نامناسب نامتعارف برای خود فراهم می‌کنید که پیراهن و شلوار شما هیچ سنخیتی باهم ندارند بنابراین موقع خرید ست لباس ترفندهای زیر را به خاطر بسپارید:

قانون تطبیق و کنتراست را فراموش نکنید

قانون تطبیق رنگ‌ها به هماهنگی بین آن‌ها برمی‌گردد. برای خرید ست مناسب پیراهن و شلوار تعادل رنگ‌ها را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید تیپ جذاب و متشخصی داشته باشید و خیلی باوقار در محل کار حاضر شوید سعی کنید پیراهن خود را به رنگ روشن و شلوار را تیره انتخاب کنید؛ این تضاد روشن و تاریک باید در استایل مردانه رعایت شود تا همه شما را یک آقای شیک و جنتلمن ببینند و بتوانند روی برقراری ارتباط اجتماعی و کاری با شما سرمایه‌گذاری کنند.

به منظور راهنمایی بیشتر برای رنگ پیراهن توصیه می‌کنیم در محدوده رنگ‌های سفید، بژ، آبی آسمانی و صورتی اولویت‌های خود را قرار دهید. همچنین برای شلوار هم رنگ‌های سنگین و خنثی مثل شکلاتی، سرمه‌ای، شتری یا انواع براق را در نظر داشته باشید. اگر دوست دارید جذاب‌تر حاضر شوید از کروات استفاده کنید؛ البته یادتان باشد رنگ کروات نباید با پیراهن شما یکسان باشد و ترجیحاً سایه‌ای روشن‌تر یا تیره‌تر را برای آن انتخاب کنید.

از ایجاد استایل‌های تونال خودداری کنید؛ این استایل‌ها شامل پیراهن و شلوار با رنگ‌های یکسان یا خیلی نزدیک به هم هستند و منجر می‌شوند شما به چشم نیایید. به عبارتی یک استایل غیرجالب برایتان ایجاد می‌کنند و در ذوق می‌زنند!

حواستان به الگوهای لباس و رنگ‌ها باشد

اگر قصد دارید طبق الگوها و قوانین استایل مردانه عمل کنید اول باید به قد و هیکل خود نگاهی بیندازید؛ اگر فرد لاغری هستید و لازم است کمی خود را درشت‌تر نشان دهید پس سراغ الگوه‌های بزرگتر بروید؛ نه این که سایز بزرگ انتخاب کنید منظور این است که استایلی را در نظر بگیرید که شما را با استخوان‌بندی پهن‌تر نشان دهد زیرا جذابیت یک مرد به اندام درشت و ورزیده اوست!

از طرفی مردهای درشت‌هیکل باید دنبال پیراهن راه‌راه باشند و از بعضی الگوهای معمول بپرهیزند. یادتان باشد پیراهن‌ طرح‌دار به خوبی با شلوار مردانه ساده هماهنگ می‌شود. برای خرید پیراهن طرح‌دار هم یادتان باشد رنگ‌های تیره‌تر را انتخاب کنید؛ این گونه گستاخ به نظر نمی‌رسید.

نکته دیگری که لازم است بدانید به پیراهن‌های طرح‌دار مربوط می‌شود؛ اگر پیراهنی انتخاب کرد‌ه‌اید که طرح‌های تیره روی خود دارد و پس‌زمینه آن روشن است کمی کار سخت خواهد شد زیرا باید دنبال شلواری بگردید که با طرح‌های روی پیراهن هماهنگ شود. برای انتخاب رنگ کروات هم یادتان باشد در صورت پوشیدن پیراهن طرح‌دار باید با شلوار ست شود.

اگر بخواهیم بعضی از این الگوها را برایتان بیان کنیم می‌توان به ست پیراهن سفید با شلوار مشکی اشاره کرد که یک استایل فوق‌العاده برای آقایان فراهم می‌کند؛ همچنین ترکیب‌های لباس آبی_بژ، آبی_مشکی و سفید_بژ هیچ وقت از مد نمی‌افتند.

در صورتی که دوست دارید شلوارهای راه‌راه بپوشید پشس باید یک پیراهن ساده و متضاد برای خود برگزینید. به‌عنوان نکته آخر در این قسمت باید خدمتتان عرض کنیم پیراهن‌های طرح‌دار و راه‌راه با شلوارهای ساده متضاد و لی استایل زیبایی ایجاد می‌کنند.

به پارچه لباس‌ها دقت کنید

اگر تا الان فکر کرده‌اید پارچه و تن‌رنگ لباس ربطی به هم ندارند در اشتباه بودید؛ زیرا وقتی دو شلوار مردانه می‌پوشید که جنس پارچه‌های آن‌ها باهم متفاوت است تازه درک می‌کنید که دو لباس به یک شکل استایل شما را نشان نمی‌دهند. برای این که بهتر متوجه موضوع شوید نمونه‌های زیر را با دقت مطالعه کنید:

پارچه‌های خاکی و چینوس

اگر شلوار مردانه شما از جنس پارچه‌های خاکی یا چینوس (نخی) است می‌توانید پیراهن لی در کنار آن بپوشید. اگر به جنس لی علاقه ندارید پیراهن‌های پشمی و نخی هم گزینه‌های خوبی برای ست شدن با این شلوارها محسوب می‌شوند. پارچه چینوس تقریباً رنگ تیره خاکی دارد اما پارچه خاکی که از جنس پنبه است به رنگ زرد مایل به قهوه‌ای دیده می‌شود و عموماً در دوخت لباس‌های نظامی کاربرد دارد.

پارچه کتان

یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها در دوخت لباس‌های مردانه کتان یا همان پنبه خالص است. اگر طرفدار پیراهن‌های ساده هستید پیراهن کتان برای شما بهترین انتخاب به شمار می‌آید. ست کردن پیراهن کتان خیلی ساده است و احساس راحتی خوبی برایتان ایجاد می‌کند؛ می‌توانید این پیراهن‌ها را با شلوارهای کتان مثل شلوار لی باکیفیت ست کنید و یک استایل مردانه شیک و اسپرت داشته باشید.

پارچه پشمی

بهترین پارچه‌های پشمی برای دوخت شلوار مردانه پارچه‌های کاردروی و فلیس هستند، کاردروی که یک پارچه پنبه‌ای ضخیم و مخملی است و فلیس هم یک پارچه بافت نرم و زیبا که برای دوخت لباس‌های گرم زمستانی مناسب است. این پارچه‌ها در لباس سایه‌های خیلی روشنی ایجاد نمی‎کنند و رنگ آن‌ها بیشتر به انواع خاکی تیره شباهت دارد؛ اما اگر پیراهن‌های پشمی طرح‌دار و نفیس انتخاب شماست باید آن را با شلوار لی یا ساده خاکی ست کنید. شلوارهای کتانی و تیره‌رنگ با پیراهن‌های کاردروی و مخملی سازگاری خوبی دارند.

پارچه ابریشم مصنوعی

اگر جزو آقایانی هستید که به پیراهن‌های روشن و براق علاقه دارید می‌توانید پیراهن‌های نایلونی یا جنس ابریشم مصنوعی را انتخاب کنید؛ این پیراهن‌ها برای مهمانی یا مجالس رسمی گزینه‌های مناسبی هستند. اما یادتان باشد زمانی که هوا مطبوع است و در فصول گرم و ملایم به سر می‌برید ممکن است پوشیدن این لباس‌ها اذیتتان کند!

بهترین ست این پیراهن‌ها با انواع شلوار مردانه ترکیبی پنبه_ابریشم، لی و پلی‌استر محقق می‌شود. از طرفی این پارچه‌ها به ندرت برای دوخت شلوار کاربرد دارد.

اگر فرصت فکر کردن و تصمیم گرفتن ندارید دنیای رنگی شلوار مردانه پیش روی شماست!

خیلی اوقات برای همه ما پیش می‌آید که در موقعیتی اضطراری قرار می‌گیریم؛ مثلاً فکرش را بکنید کارتان طول کشیده و مجبور شدید یک ساعت بیشتر در اداره بمانید از طرفی به یک مهمانی شبانه در یک نقطه دوری از شهر هم دعوت هستید. وقتی به خانه می‌رسید فقط بیست دقیقه وقت دارید تا لباس بپوشید، ساعت مچی خود را به دستتان ببندید و یک ادکلن شیک بزنید و سریع با ماشین خود را به جشن برسانید.

در این شرایط فرصتی برای فکر کردن به این که چه لباسی بپوشید برایتان باقی نمی‌ماند! اما نیاز نیست استرس بگیرید و دست‌پاچه شوید؛ چون ما برای این زمان‌ها هم پیشنهادهای خوبی برایتان داریم.

پنج رنگ شلوار خاکی، مشکی، کرمی، خاکستری و سرمه‌ای را همیشه در کمد لباس خود داشته باشید؛ زیرا این رنگ‌ها تقریبا‍ً با هر پیراهنی ست می‌شوند.

شلوار خاکی

یکی از بهترین سبک‌های شلوار مردانه رنگ خاکی بوده که الان هم در بازار مد و فشن آقایان خیلی داغ و پرفروش شده است. شلوار خاکی را هم می‌توانید در استایل رسمی به کار ببرید هم غیررسمی. رنگ‌های متعددی از پیراهن با شلوار خاکی ست می‌شوند؛ برای مثال رنگ‌های قهوه‌ای، آبی، قرمز، سبز، سیاه، سفید، بنفش، ترکیب آبی طرح‌دار، ترکیب صورتی و سرخابی، قهوه‌ای متضاد، هلویی و خاکستری تمام پیراهن‌هایی هستند که می‌توانید در کنار شلوار خاکی یا استایل زیبا و برازنده برای خود مهیا کنید.

شلوار مشکی

درباره شلوار مشکی که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند و به‌عنوان رنگ مادر می‌توانید هر پیراهنی که دوست دارید با آن ست کنید. مثلاً رنگ‌هایی از پیراهن که در کنار شلوار مشکی نمای زیبا و جذابی دارند رنگ‌های خاکستری روشن، سفید، بنفش، آبی، صورتی روشن مایل به قرمز، قرمز، زرد روشن، سبز فیروزه‌ای و نارنجی روشن هستند.

شلوار کرمی

شلوار کرمی هم مثل دو رنگ مشکی و خاکی انعطاف‌پذیر است و می‌توانیم رنگ‌های زیادی را با آن هماهنگ کنیم و یک تیپ پرزرق و برق در مهمانی داشته باشیم. برای مثال رنگ‌های پیراهن سبز دریایی، صورتی، آبی سرمه‌ای، بنفش، قهوه‌ای و مشکی بهترین رنگ‌ها برای همراهی با شلوار کرمی به شمار می‌آیند.

یادتان باشد اگر خواستید شلوار کرمی بپوشید و پیراهن مدنظرتان تیره‌رنگ بود حتماً رنگ اصلی پیراهن را بررسی کنید؛ می‌توانید رنگ‌های سبز، قرمز و آبی را با توجه به پیراهن خود انتخاب کنید.

شلوار خاکستری

اگر می‌خواهید بدانید برای یک استایل رسمی کدام رنگ شلوار مردانه باید در کمد لباس شما موجود باشد تردید نکنید که آن رنگ خاکستری است. پیراهن‌های زیادی را می‌توانید با شلوار خاکستری ست کنید؛ از جمله رنگ‌های صورتی روشن، سفید، آبی، بنفش، سیاه، شکوفه بهاری، آبی، سبز، گیلاسی و قرمز رنگ‌هایی هستند که می‌توانید با آن‌ها در یک زمان کوتاه یک تیپ شگفت‌انگیز و زیبا برای خود مهیا کنید.

شلوار نیروی دریایی

یکی از شلوارهای جذاب مردانه که قد شما را کشیده نشان می‌دهد شلوار نیروی دریایی یا همان نیوی است که می‌توانید آن را در بخش لباس‌های مهمانی خود قرار دهید؛ اگر شلواری که در این سبک انتخاب کرده‌اید به رنگ خاکستری است پس این رنگ‌ها برای ست کردن پیراهن با شلوار نیروی دریایی خاکستری مناسب است: هلویی، سفید، زرد، صورتی، سبز روشن، آبی سلطنتی، بنفش، قهوه‌ای، قهوه‌ای، سرخابی، آبی، خاکی، کرم، قرمز، نارنجی زنگ‌زده، خاکستری، مشکی، زرشکی و زرد آفتابی.

از دیگر نکاتی که لازم است برای تکمیل این قسمت بگوییم می‌توانیم به رنگ اصلی شلوار مردانه اشاره کنیم؛ اگر فرصت کافی برای خرید شلوار مردانه دارید توصیه می‌کنیم دنبال رنگ‌های اصلی بگردید؛ برای مثال شلوار با رنگ قهوه‌ای یا بژ بهترین ترکیب خیره‌کننده‌ای با پیراهن قرمز یا آبی ایجاد می‌کند.

همچنین درست است که ست شلوار مشکی و پیراهن سفید عالی می‌شود؛ اما اگر تنوع دوست دارید می‌توانید رنگ‌های آبی، بژ و خاکستری را هم برای پیراهن امتحان کنید. با شلوار سفید، رنگ‌های صورتی و بژ برای پیراهن یک تیپ ساده و باوقار، زیبا و و باورنکردنی می‌شود!

به ست‌های ثابت شلوار مردانه و پیراهن نگاهی بیندازید.

بعضی از استایل‌ها همیشه ثابت هستند؛ یعنی چه؟ یعنی آقایان بنا بر رنگ پوستی که دارند در بعضی تیپ‌های شلوار مردانه و پیراهن خیلی تغییر می‌کنند؛ مثلاً مردانی که پوست روشن دارند با شلوار سفید و پیراهن مشکی فوق‌العاده می‌شوند. اگر پیراهن خود را براق انتخاب کنند به جذابیت خود می‌افزایند. اگر دنبال استایل‌های رسمی می‌گردید شلوار خاکی با پیراهن آبی تیره را انتخاب کنید.

رنگ‌های پاستلی شلوار مردانه را امتحان کنید.

رنگ‌های پاستلی فقط به پوشاک خانم‌ها محدود نیست؛ بلکه در دنیای شلوارهای رسمی مردانه هم ما انواع زیبایی از سبک‌های پاستلی را داریم که می‌توانید موقع خرید اینترنتی پیراهن مردانه به آن توجه کنید و پیراهن‌های سازگار را برای آن در نظر بگیرید.

موقع خرید شلوار پاستلی در انتخاب رنگ باید خیلی هوشمندانه عمل کنید؛ یعنی مثلاً اگر انتخاب شما شلوار سبز پاستلی است باید پیراهن را به رنگ آبی تهیه کنید. سبز و آبی دوتا رنگ سرد هستند که می‌توانند استایل لوکس و جذابی از شما به نمایش بگذارند.

برای خرید اینترنتی پیراهن مردانه به لینک زیر مراجعه کنید:

dayanshop.com/Products?category=45

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید شلوار مردانه در طرح و سایزهای مختلف وب‌سایت مطرح دایان‌شاپ است که بهترین لباس‌های برند را با هزینه پایین در اختیارتان قرار می‌دهد. کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و با ورود به پنل پوشاک مردانه در سایت دایان‌شاپ از انواع پیراهن و شلوار بازدید کنید و خرید اینترنتی از دایان‌شاپ را تجربه نمایید.

 
 
 

دیدگاه / پاسخ