حالت شب
  • Monday, 15 April 2024
چه کسی طارمی و اسکوچیچ را آشتی داد؟

چه کسی طارمی و اسکوچیچ را آشتی داد؟

 باخبرباش /مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در گفتگو با سعید اکبری در برنامه سلام صبح بخیر در خصوص شایعه محرومیت سرمربی تیم ملی در بازی با عراق و همچنین وضعیت مهدی طارمی مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:
*پیرو گزارش ناظر بازی ایران و لبنان، جلسه کمیته انضباطی فیفا در ۲۶ آبان برگزار شد. به علت تخطی از ماده ۱-۱۲ اسکوچیچ را به پرداخت ۵هزار فرانک سوییس محکوم کردند. این رای همان روز به فدراسیون فوتبال ابلاغ شد. بدیهی است موقعی که کسی کارت قرمز می گیرد یک جلسه محرومیت دارد که اسکوچیچ در بازی سوریه نتوانست روی نیمکت بنشیند.
*در همان نامه ابلاغ شد که برای پرداخت جریمه ۳۰روز فرصت دارد که فدراسیون در همان بازه زمانی برای پرداخت آن اقدام کرد. با پرداخت جریمه نقدی و گذراندن یک جلسه محرومیت، اسکوچیچ مشکلی برای نشسن روی نیمکت تیم ملی در بازی با عراق روز هفتم بهمن ندارد. اسامی کل محرومان را فیفا در جدولی گذاشته بود و رسانه ها آن را دیدند. فکر نمی‌کنم اسکوچیچ مشکلی داشته باشد.
*بعد از نامه‌ای که روز ۲۶ آبان به ما ابلاغ شد، نامه ای نیامد تا اینکه نامه کلی گذاشتند. اسامی محرومان از همه کشورها بود و فیفا اعلام کرد. نام اسکوچیچ هم بود. احتمالا همان یک جلسه محرومیت اوست و دوباره منتشر شد. ما به این اکتفا نکردیم. از کمیته بین الملل فدراسیون خواستیم که استعلام بگیرد. اما چیزی که برایمان مسجل است این است که اسکوچیچ محروم نیست و می‌تواند روی نیمکت بنشیند. استعلام نهایی را هم می‌گیریم اما طی صحبت با کارشناسانی که در فدراسیون داشتیم گفتند یک جلسه محرومیت طی و پرداخت ۵هزار فرانک سوییس هم اقدام شده و سرمربی مشکلی برای نشست روی نیمکت ندارد. اسکوچیچ درحال حاضر در ایران است.
*در مورد ماجرای اختلاف طارمی و اسکوچیچ باید بگویم این مساله با درایت و پادرمیانی رییس فدراسیون حل و فصل شد. این دو عزیز با هم تلفنی صحبت کردند. گفته بودم این مساله حل می‌شود و بغرنج نیست. مهدی سرباز این مملکت و تیم ملی است. دلش می‌تپد که برای تیم ملی بازی و دل مردم را شاد کند. تیم ملی و طارمی به هم نیاز دارند.
*طارمی گفته منظورم ضعف زیرساخت‌های فوتبال ایران بوده نه ضعف تاکتیکی اسکوچیچ؛ از صحبت های طارمی سو برداشت شد. با صحبت‌های رییس فدراسیون با این دو عزیز مساله حل شد. اسکوچیچ هم اعلام کرد نام طارمی در لیستش وجود دارد.

دیدگاه / پاسخ