حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
ژاوی: شکست از بایرن، ضربه‌ای به من بود

ژاوی: شکست از بایرن، ضربه‌ای به من بود

 باخبرباش به نقل از ایسنا : بارسلونا در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ هم با سه گل شکست خورد تا از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان بازماند.

بارسلونا برای صعود به دور بعد به پیروزی در این بازی نیاز داشت اما مانند دیدار رفت با 3 گل شکست خورد.

ژاوی بعد از بازی گفت: ما همواره می خواهیم که کنترل توپ و میدان را در اختیارداشته باشیم اما امروز عکس آن رخ داد. بایرن مونیخ بازی بهتری را به نمایش گذاشت. این یک واقعیت است که شکست خوردیم. از کلمه شکست و ناکامی خوشم نمی آید چرا که ما تلاش کردیم. من عاشق بارسلونا هستم و نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن تیم به روزهای خوب به کار می گیرم.

او ادامه داد: ما بارسلونا هستیم. آنچه که امشب رخ داد باید نقطه تحولی برای ما شود. باید با شکست با کرامت برخورد کرد. از امشب دوران جدیدی آغاز خواهد شد. یک واقعیت وجود دارد و آن اینکه نمی توان واقعیت را انکار کرد. برای بازگشت به روزهای خوب باید سخت تلاش کرد. بایرن مونیخ بازی بهتری را به نمایش گذاشت و پیروز شد.

ژاوی در ادامه گفت: در تیم احساس ناکامی وجود دارد اما باید این شرایط را پشت سرگذاشت. هدف ما درخشش در لیگ اروپا نیست. باید به جایگاه واقعی خود در لیگ قهرمانان اروپا برگردیم. هدف بارسلونا پیروزی در هر بازی است. ما تلاش کردیم تا در دیدار امشب بایرن مونیخ را شکست دهیم اما در سطح این تیم نبودیم. این شکست ضربه ای به من بود با این حال باید خیلی زود آن را فراموش کرد.

دیدگاه / پاسخ