حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
خوزستانی ها، گلستانی ها، مازندارنی ها و گیلانی ها اجازه ورود به اصفهان را ندارند

مجوزهای جدید با تعیین مبدا و مقصد و با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا صادر بشود

از امروز

خوزستانی ها، گلستانی ها، مازندارنی ها و گیلانی ها اجازه ورود به اصفهان را ندارند

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: مردم چهار استان از جمله خوزستانی ها، مازندانی ها، گیلانی ها و گلستانی ها به خاطر وضعیت نارنجی و قرمز کرونا در استانشان، اجازه ورود به اصفهان را ندارند.

غلامی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: اصفهان که هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد اجازه ورود به استان هایی که حتی یک شهر نارنجی یا قرمز هم داشته باشد را ندارند.

وی با بیان اینکه  تمام مجوزهای ورود و خروج به شهرهای دیگر که از فرمانداری و نیروی انتظامی صادر شده ، باطل است، ادامه داد: تمام مجوزهای قبلی به مدت 15 روزه یا یکماه صادر می شد و می توانستند به هر نقطه ای از کشور تردد کنند اما مجوزهای جدید تردد به شهرهای دیگر با هماهنگی ستاد استای مقابله با کرونا و پلیس راه باید صادر شود و مبدا و مقصد و مدت  و مدارک کامل شخصی که سفرکننده است باید مشخص شود.


بیشتر بخوانید؛

واکسن کرونا به 21 نفر از کادر آی سی یو اصفهان تزریق شد/ابهامات زیاد در خصوص واکسن روسی


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: برای دو هفته آینده که  با تعطیلی اخر هفته مواجهیم از ورود تمام افرادی که از استان های قرمز و نارنجی به اصفهان می آیند، جلوگیری خواهیم کرد.

وی از تشدید بازرسی ها خبر داد  و افزود: از روز سه شنبه پلیس راه، راهداری، حمل و نقل جاده ای، هلال احمر در ورودی ها مشابه پیک سوم مستقر می شوند.

غلامی بیان داشت: هم اکنون وضعیت اصفهان از نظر کرونا خوب است  و جای نگرانی نیست.

دیدگاه / پاسخ