حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
تشدید ممنوعیت ها در اصفهان تا 10 اردیبهشت ماه / برخورد با خاطیان در دستور کار است

مترو اصفهان از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ فعالیت خواهد کرد و قانون زوج و فرد به مدت ۱۰ روز از اول اردیبهشت لغو می‌شود

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان

تشدید ممنوعیت ها در اصفهان تا 10 اردیبهشت ماه / برخورد با خاطیان در دستور کار است

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از تشدید ممنوعیت ها در اصفهان خبر داد و افزود: با توجه به روند صعودی بیماری کرونا، ممنوعیت ها در اصفهان تشدید شد از برخورد با تورهای گردشگری در فضای مجازی تا کاهش ساعات حمل و نقل عمومی است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، حجت الله غلامی در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: آمار ابتلا و بستری و فوتی کرونا در اصفهان 5 تا هفت برابر افزایش یافته است که لازم است مراکز آموزشی استان با حداکثر سه نفر از کادر اداری حضور یابند و بقیه نیروها دورکاری انجام دهند.

وی بیان داشت: در همین راستا تمام تیم های نظارت از جمله صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، هلال احمر، بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروی مقاومت بسیج میشوند و با تشدید نظارت ها و گزارش های روزانه به ستاد استانی مقابله با کرونا، پلمب و لغو وپروانه اشتغال افراد خاطی را خواهیم داشت.

غلامی  به فعالیت یک سوم ادارات و دورکاری دو سوم مراکز دولتی خبر داد و افزود: همچنین تردد به آرامستان‌ها از روز جمعه سوم اردیبهشت ممنوع و صرفا برای تشییع و تدفین اموات تعداد حداقلی حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: مترو اصفهان از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ فعالیت خواهد کرد و قانون زوج و فرد به مدت ۱۰ روز از اول اردیبهشت لغو می‌شود تا بار ترافیکی وسایل حمل و نقل عمومی کاسته شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ممنوعیت فعالیت تورهای گردشگری از جمله موارد دیگر مصوبات امروز بود که با افرادی که در این راستا در فضای مجازی تبلیغ می کنند برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسه‌ای مشترک بین اصناف، بانک‌ها، تامین اجتماعی و دارایی برای کاهش فشار به اصناف به ویژه در راستای صدور و برگشت چک‌ها و عوارض و مالیات برگزار خواهد شد.

غلامی اضافه کرد: همچنین حضور میدانی تیم‌های نیروی انتظامی برای تردد ساعت ۱۰ شب به صورت ویژه از امروز فعال میشود.

دیدگاه / پاسخ