حالت شب
  • Tuesday, 30 April 2024
کمیته امداد امام پیگیری مصوبات ستاد زکات استان اصفهان را انجام دهد

کمیته امداد امام پیگیری مصوبات ستاد زکات استان اصفهان را انجام دهد

محمدرضا جان‌نثاری در جلسه ستاد زکات استان در استانداری اصفهان اظهار داشت: دو نوع جلسه در استانداری برگزار می‌شود که یک نوع از آنها به ریاست استاندار و با رده ستادی استانداری برگزار می شود که مطالب آن بطور خودکار در رده ستادی پیگیری می شود اما یک سری از جلسات  همانند ستاد زکات که ریاست آن بر عهده امام جمعه قرار دارد و استاندار جانشین آن جلسه است و دبیری آن هم خارج از استانداری است، پیگیری مصوبات بر عهده دبیر جلسه است و چندان به ستاد استانداری ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود که در آینده اداره کل اجتماعی استانداری پیگری لازم در مورد مصوبات شورای زکات انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: تقویم و زمانی برای برگزاری جلسه های ستاد زکات استان تا پایان سال در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسه آینده این ستاد با حضور امام جمعه اصفهان بصورت وبیناری و با حضور همه فرمانداران و اعضای شوراهای زکات شهرستان‌ها در استانداری اصفهان برگزار خواهد شد.

جان‌نثاری بیان کرد: اصل موضوع زکات برای احیا حکم خداست و صرف نظر از ارزش اقتصادی آن، احیا حکم الهی که در حکومت دینی مورد غفلت قرار گرفته، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اثرات بسیار ارزشمندی بر زندگی مردمی که به این موضوع توجه دارند، خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حوزه معاونت سیاسی استانداری در هر زمینه ای که نیاز به پیگیری داشته باشد آمادگی همکاری را با ستاد زکات استان دارد و از هیچ تلاش و کوششی در  این زمینه فروگذار نخواهد کرد.

 جلسه ستاد زکات استان با حضور امام جمعه اصفهان،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و تعدادی از مدیران دستگاههای مربوطه در استانداری اصفهان برگزار شد.

دیدگاه / پاسخ