حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
سیستانی : کوهپایه ، شهرستان میشود

سیستانی : کوهپایه ، شهرستان میشود

 

معاون استاندار و فرماندار اصفهان گفت: بخش کوهپایه استحقاق تبدیل شدن به شهرستان را داراست و اقدامات و پیگیری های لازم نیز در این خصوص انجام شده است که در آینده نزدیک نتایج مورد انتظار حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، حسین سیستانی اظهار داشت: بخش کوهپایه، یکی از قدیمی ترین بخش های کشور و دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است.

وی بیان داشت: شهر کوهپایه به عنوان محور ترانزیتی شرق به غرب کشور، بتواند منشاء خدمات بسیاری باشد.

معاون استاندار و فرماندار اصفهان اعلام کرد: علیرغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود، مسئولین درصدد رفع موانع و حل مشکلات مردم هستند.


بیشتر بخوانید؛

استقبال خوبی از انتخابات شوراها خواهد شد


وی از اجرایی شدن 14 پروژه عمرانی با اعتبار هفتاد میلیارد ریال آماده کلنگ زنی و افتتاح کرده است، افزود:

سیستانی با اشاره به اهمیت دو انتخابات سرنوشت ساز در خردادماه سال آینده، خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، این مردم هستند که با انتخاب شخص یا اشخاص اصلح، سرنوشت خود و کشور را تعیین می کنند.

وی افزود: علیرغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود، مسئولین درصدد رفع موانع و حل مشکلات مردم هستند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه 40 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 840 میلیارد ریال در بخش کوهپایه کلنگ زنی و افتتاح شد، ادامه داد: افتتاح ساختمان اداری امداد گاز سجزی در زمینی به مساحت 800 متر مربع و زیربنای 160 مترمربع و با اعتبار 10 میلیارد ریال، احداث و تکمیل میدان و المان آب انبار امام حسین (ع) با اعتبار 1200 میلیارد ریال، تکمیل اساس و آسفالت فاز توسعه شهرک صنعتی کوهپایه به طول 760 هزار متر مربع و با اعتبار 48 میلیارد ریال، کلنگ زنی اجرای طرح گازرسانی به فاز توسعه شهر کوهپایه به طول 16 کیلومترمربع و با اعتبار 110 میلیارد ریال است.

دیدگاه / پاسخ