حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
۱۵۰۰ گروه تربیتی در جشنواره نسل فیروزه‌ای اصفهان سازماندهی شدند

۱۵۰۰ گروه تربیتی در جشنواره نسل فیروزه‌ای اصفهان سازماندهی شدند

 به گزارش باخبرباش حجت‌الاسلام محسن مظاهری افزود: این جشنواره در ماه مبارک رمضان ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح مساجد استان اصفهان آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۴۰ فعالیت در قالب هشت عرصه علمی و آموزشی، عبادی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، ورزشی و تفریحی، سازندگی و خدمت‌رسانی در دستور کار پایگاه‌های بسیج قرار دارد.
معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط در سطح مساجد استان است، افزود: از پنج هزار و ۳۰۰ مسجد استان، سه‌ هزار باب جزو جامعه هدف این برنامه هستند که تاکنون قریب ۱۷۰ هزار نفر از نوجوانان و جوانان را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.
وی با اشاره به آغاز جشنواره یاد شده از ابتدای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این مدت ۷۰۰ کلاس کمک درسی در سطح مساجد راه‌اندازی شده است و جامعه فرهنگیان استان نیز بصورت جهادی در این عرصه شرکت کرده‌اند.
حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به برنامه‌های هنری این جشنواره گفت: بیش از ۷۰۰ پایگاه سینما مسجد راه‌اندازی و در آنها فیلم‌های ارزشی و فرهنگی روز سینمای ایران اکران شده است.
سخنگوی جشنواره رمضانی نسل فیروزه‌ای افزود: همچنین جشنواره "روزه اولی‌ها" ویژه دختران پایه سوم و چهارم و پسران پایه هفتم و هشتم اجرا شد که در شهر اصفهان این برنامه بصورت متمرکز در میدان امام خمینی (ره) برگزار و در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مشابه اجرا شد که در مجموع قریب ۴۰ هزار نفر در این برنامه ها شرکت کردند.
وی تصریح کرد: در قالب نهضت انس با قرآن، یک هزار و ۱۲۰ جلسه جزخوانی در سطح مساجد استان در روزهای ماه مبارک رمضان در حال اجراست.

دیدگاه / پاسخ