حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
۱۶۵ غُرفه در اصفهان، میوه شب عید را با قیمت زیر بازار عرضه می‌کنند

۱۶۵ غُرفه در اصفهان، میوه شب عید را با قیمت زیر بازار عرضه می‌کنند

 

به گزارش باخبرباش به نقل از  ایرنا - معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان اعلام کرد: توزیع میوه در ۱۶۵ غُرفه مشخص شده با قیمت مُصوب و زیر بازار از ۲۵ اسفند در استان انجام می‎‌شود.

جمشید اسکندری ظهار کرد: غیر از میوه، مواد غذایی پُرمصرف نیز در زُمره اجناس توزیع شده با هدف تنظیم قیمت بازار قرار دارد و مجموع آن به بیش از ۶ هزار تُن می‌رسد.

وی ادامه داد: هزار تُن پرتقال و ۷۰۰ تُن سیب درختی با حدود ۲۰ درصد زیرقیمت بازار، یک هزار و ۵۱۶ تُن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم۳۵۰ هزار ریال و یک هزار و ۸۸۰ تُن شکر با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال نیز تدارک دیدیم.

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خاطرنشان کرد: ۴۰ تُن خُرما شامل رطب با قیمت هر کیلوگرم یک میلیون و ۵۰ هزار ریال، کبکاب کریستال با قیمت هر کیلوگرم ۶۰۰ هزار و کبکاب کارتنی با قیمت هر کیلوگرم۴۸۰ هزار ریال در فهرست اقلام توزیع شده قرار دارد.

به گفته جمشیدی، توزیع خرما از ۲۲ اسفند در فروشگاه‌های کوثر اصفهان و فروشگاه‌های معرفی شده شهرستان‌ها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همچنین مرغ مُنجمد به میزان ۶۴۰ تُن با قیمت کیلویی ۶۵۷ هزار ریال نیز در فروشگاه‌ها و مراکز مُنتخب عرضه می‌شود.
 کالاهای تنظیم بازار بطور معمول جزو نیازهای اساسی مردم است که شامل تخفیف نمی‌شود و در عرضه آنها به مردم، بازه زمانی مشخص و محدودیت وجود دارد.

 

دیدگاه / پاسخ