حالت شب
  • Thursday, 19 September 2024
۳۰ پروژه عمرانی در شاهین شهر به بهره‌برداری رسید

۳۰ پروژه عمرانی در شاهین شهر به بهره‌برداری رسید

 به گزارش باخبرباش مهران زینلیان  در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت.
وی افزود: ساختمان دهیاری روستای کلهرود، خیابان «حاج علی منتظری» در روستای جهادآباد، مدرسه خیرساز زنده‌یاد «شاهرجبیان» در گرگاب، استخر شهرک شهید منتظری پالایشگاه، بلوار شیخ بهایی و میدان منتهی به آن و اجرایی روکش آسفالت معابر شاهین شهر از جمله این پروژه‌هاست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان افزود: اکنون پروژه‌های متعددی با موضوعات مختلف در استان در دست افتتاح و بهره‌برداری است که مردم باید در جریان نتایج آن قرار بگیرنذ.
وی ادامه داد: در ایام اخیر ۴۶۷ پروژه در استان اصفهان کلنگ زنی و افتتاح شد و بنای ما در دولت سیزدهم آن بود که حسب دستور رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و استاندار، از آغاز پروژه‌های جدید فاصله بگیریم و اتمام پروژه‌های معطل مانده و بلاتکلیف را در دستور کار قرار دهیم.
زینلیان افزود: هدف ما این بود که پس از اتمام پروژه‌ها، پیوست رسانه‌ای آن انجام شود از این رو هزاران پروژه در استان نیز کلنگ‌زنی شد.
وی در این سفر از پروژه ۳۴۸ واحدی زیتون بنیاد مسکن شاهین شهر نیز بازدید کرد.
 شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع: ایرنا 

دیدگاه / پاسخ