حالت شب
  • Monday, 16 September 2024
۳۱ هزار فرزند یتیم در اصفهان نیازمند حمایت هستند

۳۱ هزار فرزند یتیم در اصفهان نیازمند حمایت هستند

 به گزارش باخبرباش به نقل از مهر کریم زارع اظهار داشت: از شروع ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۳ هزار خیر نیک اندیش حمایت از ۳ هزار و ۵۱۷ فرزند یتیم و نیازمند را برعهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۳۱ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، بیان داشت: همچنان تعداد ۴ هزار نفر از این فرزندان فاقد حامی و تعدادی از سرانه کمی برخوردارند که امیدواریم با حمایت خیران افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه فرزندان زیر ۱۰ سال بیشترین حامی را دارند، افزود: در این ایام انتظار می‌رود در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال حامیان بیشتری را جذب کنیم تا این فرزندان با بهره گیری از پشتیبانی‌های معنوی و مادی افراد خیرخواه، بتوانند آینده زندگی خود را هموار کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز شهادت حضرت علی (ع) از ۹ صبح تا ساعت ۲۰ همه دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه حامی یابی مستقر در مسجد نورباران، آماده خدمت رسانی به نیکوکاران برای حمایت از ایتام و محسنین هستند، گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را تحت پوشش بگیرند و یا با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

دیدگاه / پاسخ