حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
15 اکیپ برای رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی در نظر گرفته شده است

کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید به گونه ای عمل کند که علاوه بر اجتناب از هرگونه اختلاف و مناقشه، حقی از نامزدی ضایع نگردد و انتخابات پیش رو در کمال آرامش و سلامت برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری:

15 اکیپ برای رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی در نظر گرفته شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت: برای رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ۱۵ اکیپ برای کلان شهر اصفهان،۳ اکیپ برای شهر بهارستان و ۱۱ اکیپ برای سایر شهرهای شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، فریبرز امیری با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت۰۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۰ آغاز و در ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۷/۰۳/۱۴۰۰ پایان می یابد، افزود: لازم است اکیپ های تشکیل شده نسبت به ثبت تخلفات داوطلبان و جمع آوری بنر و پوسترهای تبلیغاتی غیرقانونی آنان اقدام نمایند.

وی بیان داشت: کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخابات باید به گونه ای عمل کند که علاوه بر اجتناب از هرگونه اختلاف و مناقشه، حقی از نامزدی ضایع نگردد و انتخابات پیش رو در کمال آرامش و سلامت برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به استقرار ۱ هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رأی در کل شهرستان، افزود: از این تعداد شعبه اخذ رأی، ۸۲۷ شعبه در شهر اصفهان قرار دارد که بحمدا... تاکنون تدابیر و برنامه ریزی های لازم در خصوص تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز انجام شده است.

وی ادامه داد: از دیروز تعرفه ها، صندوق های الکترونیک، دستگاه های احراز هویت، صندوق های پلاستیکی برای انتخابات دستی و اقلام مصرفی برای ۱۱۱۴ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان بین ستادهای ۲۰گانه انتخابات شهر اصفهان و بخش مرکزی و دیگر بخشداری ها توزیع گردید.

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بجز انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اصفهان (تمام الکترونیک) به صورت دستی برگزار می شود.

دیدگاه / پاسخ